2024 Testy wydajności Tesli Model 3 ze sportowymi hamulcami - podobno premiera w Australii
Po miesiącach spekulacji, że Tesa może wprowadzić na rynek nowy Model 3 Ludicrous i po tym, jak stary model Performance zniknął z głównych rynków, teraz podrasowana wersja liftingu Modelu 3 Highland mogła zostać przyłapana na testach na wolności. Rzekomy 2024 Model 3 Performance został sfilmowany na ulicach Fremont, gdzie Tesla produkuje również model Highland przeznaczony na rynek amerykański.
Chociaż samochód jest oczywiście mułem testowym z zakamuflowanym przodem i tyłem, wyraźnie widać inną krawędź przedniego zderzaka, a także wydajne zaciski hamulcowe i można je porównać z podstawowym projektem odświeżonego Modelu 3 Highland. Te czerwone zaciski niesamowicie przypominają te z innego muła testowanie który był uważany za Highland, tylko ze sportowymi kołami i pakietem opon zimowych dla Modelu 3, w którym brakowało tylko czarnych kołpaków z logo Tesli.
Najciekawsze jest jednak to, że rzekomy Model 3 Performance z 2024 roku, który został zauważony na ulicach Freemont, był pozornie pojazdem z kierownicą po prawej stronie. Około dwa miesiące temu australijska publikacja opublikowała uwagi lokalnego przedstawiciela Tesli, który drażnił się, że Australia będzie platformą startową nowego wykończenia Modelu 3 Performance w pierwszej połowie 2024 roku. W tamtym czasie powiedzieli, że najpotężniejsza wersja Modelu 3 będzie "dość wyjątkowa" i będzie zawierała "kilka rzeczy, które zostawiliśmy na stole" podczas "piekła produkcyjnego" Elona Muska w 2017 roku, kiedy Tesla wypuściła wersję Performance, którą sprzedawała, dopóki nie wypuściła Highland.
"Specjalny" Model 3 Performance z 2024 r. może charakteryzować się przyspieszeniem od 0 do 60 mil na godzinę w czasie poniżej 3 sekund, a także odpowiednimi hamulcami i oponami. Dlatego też Model 3 RHD i jego czerwone zaciski hamulcowe zauważone tutaj mogą być znakiem ostrzegawczym, że Tesla już testuje nowe wykończenie Performance, które podobno rozważało również nazwanie Ludicrous lub Plaid, ale ostatecznie pozostało przy znanym schemacie nazewnictwa Performance.
Zanim Tesla ogłosiła amerykańską wersję Modelu 3 Highland, kamuflowała go jako pochodzący prosto z Gigafactory w Szanghaju, dopóki jeden numer VIN nie ujawnił ujawnił że jednostki są faktycznie produkowane we Fremont. Pojazd RHD przeznaczony na rynek australijski lub brytyjski jest trudniejszy do ukrycia w grze mule, więc Tesla może nawet nie próbować tak bardzo ukrywać tego, co jest testowane.
Proszę kupić 48A Tesla Wall Connector z 24-calowym kablem na Amazon
@klwtts Nothing to see here…
♬ original sound - Speed Racer Joe
Źródło(a)
Kilowaty (TikTok)