3 tanie pojazdy elektryczne, które kwalifikują się do nowej federalnej ulgi podatkowej w wysokości 7 500 USD po kwietniu 2023 r
1. Chevrolet Equinox EV
Chevrolet Equinox EV będzie nowym dodatkiem do Chevroleta w linii EV który ma wylądować w pewnym momencie między drugim kwartałem 2023 a drugim kwartałem 2024 roku. Nowy SUV Equinox, którego cena zaczyna się od 30 000 USD za wersję 1LT, która powinna pojawić się w drugim kwartale 2024 roku, może zostać wyceniony nawet na 22 500 USD za model podstawowy dla osób, które kwalifikują się do amerykańskiego kredytu na ekologiczny pojazd.
Podczas gdy standardowy 1LT będzie oferować rozsądne 250 mil szacowanego zakresu, stopniowanie do 2LT lub 2RS będzie netto 300 mil. Będzie można również wymienić część zasięgu na opcję eAWD, dzięki czemu nowy elektryczny crossover SUV Chevroleta będzie dość wszechstronny i możliwy do dostosowania.
2. Chevrolet Bolt EV (ale nie na długo)
Chevrolet ogłosił, że model Bolt EV przestanie być produkowany z końcem 2023 roku, mimo że jest jednym z najlepszych, jeśli nie najlepszym, EV na rynku. Począwszy od 27 495 USD za model podstawowy 1LT z zasięgiem 259 mil, zachęta podatkowa w wysokości 7 500 USD sprawi, że Bolt osiągnie cenę nieco poniżej 20 000 USD, co jest znacznie tańsze niż wiele pojazdów z silnikiem spalinowym.
Poza długimi nogami, Bolt EV jest dość podstawowym pojazdem - dostajesz to, za co płacisz - ale posiada funkcję szybkiego ładowania, która pozwoli Ci osiągnąć 100 mil w 30 minut. Ponadto Bolt EV ma rozsądny układ wnętrza, z wystarczającą ilością technologii, aby przypomnieć, że prowadzisz samochód elektryczny, ale nie na tyle, aby stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa https://www.notebookcheck.net/3-terrible-EV-trends-that-range-from-comically-annoying-to-downright-dangerous.709855.0.html podczas wykonywania prostych zadań.
3. Volkswagen ID.4
Volkswagen ID.4 jest trochę dziwna mieszanka, która ostatecznie kończy się przedstawiając przyzwoitą wartość w MSRP, mimo że numery zasięgu brakuje nieco. Począwszy od 38,995 dolarów (31,495 dolarów po 7,500 dolarów kredytu kwalifikuje się do), Standard RWD ID.4 dostaje Ci 209 mil zasięgu EPA. Dopiero gdy zdecydujesz się wydać 43 995 USD (36 495 USD po odliczeniu ulgi podatkowej) na ID.4 Pro, otrzymasz 275 mil zasięgu.
ID.4 Pro zaczyna wyglądać dość drogo, ale dobrze wypada w porównaniu z takimi pojazdami jak Tesla Model 3 o standardowym zasięgu (która kosztuje 36 490 USD po odliczeniu ulgi podatkowej). Jeśli szukasz czegoś w zakresie cenowym czegoś takiego jak Model 3, ale chcesz uniknąć Tesli, lub szukasz nieco większego pojazdu, ID.4 Pro może ci dobrze służyć.
Kup Autel Home Smart Electric Vehicle (EV) Level 2 Charger na Amazon.
Źródło(-a)
Chevrolet (1, 2), Volkswagen, Departament Energii USA, Tesla