ASUS ROG Ally: ASUS ogłasza rozwiązanie i przedłużenie gwarancji na awarie kart SD
Minęło prawie dziewięć miesięcy odkąd ASUS przyznał że czytnik kart SD w ROG Ally może działać nieprawidłowo "w pewnych warunkach obciążenia termicznego". W swoim wyjaśnieniu nie posunął się jednak do przyznania, że w jego pierwszym handheldzie do gier wystąpiła wada czytnika kart SD. Zamiast tego, firma rozesłała BIOS 323, który, jak twierdziła, złagodziłby problem poprzez precyzyjne dostrojenie "domyślnych i minimalnych prędkości wentylatora w urządzeniu w celu poprawy niezawodności".
Od tego czasu ASUS rozpowszechnił liczne aktualizacje BIOS-u i ulepszenia oprogramowania Armory Crate SE (ACSE). Wygląda jednak na to, że firma w końcu przyznała się do problemu, choć jednocześnie próbując zminimalizować liczbę urządzeń, których mógł on dotyczyć. W oświadczeniu wysłanym do osób, które wcześniej zwróciły swoje ROG Ally do naprawy i opublikowanym jako biuletyn na swojej stronie internetowej, ASUS stwierdził, co następuje, które przeformatowaliśmy, aby poprawić czytelność:
Zdaliśmy sobie sprawę, że niewielka liczba czytników kart SD w ROG Ally (2023) RC71L może nie działać zgodnie z oczekiwaniami. W związku z tym przedłużamy gwarancję na czytnik kart SD z dwunastu do dwudziestu czterech miesięcy.
Zwrócimy Państwu pieniądze za karty SD uszkodzone przez czytnik kart SD, jeśli prześlą nam Państwo kartę (karty) wraz z dowodem zakupu podczas zwrotu Ally do serwisu RMA. Jeśli nie posiadają Państwo dowodu zakupu uszkodzonych kart SD, zwrócimy ich godziwą wartość rynkową określoną przez nas.
Jeśli wcześniej wysłał(a) Pan(i) urządzenie Ally do nas w celu skorzystania z serwisu gwarancyjnego i nie otrzymał(a) Pan(i) zwrotu kosztów za uszkodzoną kartę SD, może Pan(i) skontaktować się z nami w celu omówienia kwestii otrzymania zwrotu kosztów.
Zamiast usługi RMA, mogą Państwo zwrócić nam swój Ally w celu uzyskania pełnego zwrotu kosztów w ciągu 90 dni od zakupu, jeśli zakupili Państwo Ally (2023) RC71L bezpośrednio od ASUS.
Z jakiegoś powodu jego rozwiązanie i przedłużenie gwarancji obejmuje tylko klientów z USA. Nic dziwnego, że regionalne ograniczenia rozdzielczości ASUS nie okazały się popularne wśród wielu właścicieli ROG Ally, podobnie jak naleganie, że dotyczy to tylko "niewielkiej liczby" urządzeń. Proszę zobaczyć Biuletyn ASUS aby uzyskać więcej informacji.
Źródło(a)
ASUS przez @HiTechLoLife1