Deadlock od Valve był największą tajemnicą w grach przez ostatni rok, odkąd wszedł do głównego nurtu. W tym tygodniu pojawiła się jednak jedna z najbardziej znaczących aktualizacji gry od czasu jej premiery na zaproszenie. Wraz z mnóstwem zmian we wszystkim, od interfejsu użytkownika i mechaniki rozgrywki po implementacje API grafiki i zdolności postaci, Valve wprowadziło również fundamentalne zmiany na mapie i w grze, które znacznie przyspieszają rozgrywkę.
Największą i najbardziej zauważalną zmianą jest to, że mapa Deadlock jest teraz oparta na trzypasmowej rozgrywce, zamiast poprzedniego trybu czteropasmowego. Skutecznie skróci to poszczególne mecze Deadlock i zwiększy częstotliwość starć z wrogami. Map Overhaul, bo o nim mowa, wprowadza również zmiany w poszczególnych elementach każdej mapy, w tym bardziej dopracowaną oprawę wizualną, nowe układy budynków i elementy w grze, takie jak neutralne obozy, środkowy boss i zniszczalne elementy otoczenia.
Od nowej aktualizacji postacie domyślnie poruszają się szybciej, co również powinno przyspieszyć rozgrywkę i zwiększyć jej płynność. Pojawiła się również nowa funkcja testowania map, zwana Explore Map, która pozwala graczom odrodzić się na pustej mapie, aby ćwiczyć nawigację i poruszanie się, co jest niezbędne w grze takiej jak Deadlock, która oferuje przyzwoitą ilość pionowej mobilności.
Valve dodało również nowe funkcje, takie jak DLSS, AMD Anti-Lag 2.0, Nvidia Reflex i aktualizację AMD FSR3, która powinna zapewnić znaczną poprawę grafiki podczas grania z włączonym skalowaniem w górę, co jest częste w przypadku gamingowych handheldów, takich jak Asus ROG Ally X (obecnie 799,99 USD w Best Buy) i Steam Deck. Dużą zmianą techniczną dla użytkowników Linuksa i Steam Deck jest to, że Valve zmieniło sposób ładowania jednostek w grze, aby zapobiec kompilacji shaderów w trakcie gry. Szereg ulepszeń shaderów i tekstur w grze powinien również sprawić, że zarówno bohaterowie, jak i świat w grze będą wyglądać lepiej.
Źródło(a)
Pełne informacje o aktualizacji głównej z 25 lutego 2025 r
Dzisiejsza aktualizacja wprowadza przerobiony układ mapy, a także szereg ulepszeń i poprawek błędów.
[Przeróbka mapy]
- Mapa została przeprojektowana tak, aby składała się z 3 pasów, a nie 4. Wiąże się to z wieloma towarzyszącymi zmianami na całej mapie, dotyczącymi wyglądu, układu budynków, ścieżek, neutralnych obozów, otworów wentylacyjnych, przedmiotów do zniszczenia, wzmocnień ulepszeń, miejsc juke, środkowego bossa itp.
- Dodano nową funkcję o nazwie "Eksploruj mapę", w której można biegać po pustym mieście, aby przetestować poruszanie się i nawigację. Można ją znaleźć w menu "Graj".
[Mechanika kul duszy]
- Żołnierze nie muszą już być ostatnio trafieni przez gracza, aby wygenerować dusze, o ile gracz jest w pobliżu. Żołnierze nie migają już w trybie "bliskiej śmierci".
- Znacznie skrócono czas życia Kuli Dusz w powietrzu.
- Zmieniono wartość odmowy Kuli Dusz z 65/35% na 50/50%.
- Zwiększono fizyczny promień kul duszy o 10%.
- Zmniejszono poziomy ruch kul duszy od żołnierzy.
- Zdobywanie dusz z zabójstw pokazuje teraz efekt wizualny dusz lecących w kierunku gracza.
[Sprint]
- Zwiększono domyślną prędkość sprintu z 0,5 do 1,0.
- Skrócono czas wyłączenia sprintu z 5 sek. do 4 sek. podczas zadawania/otrzymywania obrażeń od bohaterów.
- Skrócono czas wyłączenia sprintu z 5 sek. do 0,5 sek. podczas zadawania/otrzymywania obrażeń od postaci niebędących bohaterami.
[Ofiara Grzesznika]
- Poświęcenie Grzesznika nie zapewnia już losowego wzmocnienia w postaci Złotej Statuy.
- Ofiara Grzesznika ma teraz zapętlone okno czasowe, w którym jeśli zabijesz go ciężkim atakiem wręcz (są wizualne i dźwiękowe wskazówki), otrzymasz 3 wzmocnienia Złotej Statuetki. Alternatywnie, ostatnie trafienie lekkim atakiem wręcz da tylko 1 premię do Złotej Statuetki.
[Wrażenia z gry i optymalizacje]
- Dodano obsługę DLSS jako alternatywy dla FSR2 dla czasowego antyaliasingu i skalowania w górę. Wymaga karty graficznej NVIDIA klasy 2x lub wyższej.
- Dla użytkowników Vulkan, zaktualizowano FSR2 do nowego czasowego upscalera AMD FSR3 dla ostrzejszego i bardziej stabilnego czasowo wyjścia.
- Włączono NVIDIA Reflex i AMD Anti-Lag 2.0 w celu zmniejszenia opóźnień.
- Ulepszenia wydajności klienta.
- Filtrowanie Bicubic dla map świetlnych przy wyższych ustawieniach jakości cieni.
- Poprawiono sposób wstępnego ładowania jednostek, aby zapobiec kompilacji shaderów podczas rozgrywki.
- Ulepszenia shaderów bohaterów.
- Różne ulepszenia kodu sieciowego
- Zwiększono częstotliwość taktowania z 60 Hz do 64 Hz, aby poprawić precyzję niektórych obliczeń w grze.
- Ulepszono raportowanie klienta, aby zapobiec błędnym przesunięciom predykcji na serwerze.
- Poprawiono dokładność kompensacji opóźnienia serwera, aby zapobiec fałszywemu wykrywaniu trafień przez pociski przeciw wrogom znajdującym się dalej w przeszłości.
- Poprawiono czas kompensacji opóźnienia serwera, aby włączyć się podczas pierwszej fazy tworzenia pocisku, co wcześniej mogło skutkować pociskami pochodzącymi z różnych pozycji na serwerze i kliencie.
- Poprawiono dokładność hitboxów Kuli Duszy, aby zapewnić ich prawidłowe położenie podczas przewidywania pocisków na kliencie.
- Poprawiono różne umiejętności bliskiego zasięgu, które miały błędy rzucania (Lepka Bomba, Wymiana Dusz, Combo itp.).
[Różne zmiany w rozgrywce]
- Zwiększono nagrodę za żołnierza po lądowaniu, aby dopasować ją do poprzedniej 4-pasmowej globalnej ekonomii.
- Zmieniono wymagania dotyczące flex slotów:
zmieniono 1. slot elastyczny z 3 Strażników na 2 Strażników.
zmieniono 2. slot z 2 piechurów na 1 piechura.
Ostatnie 2 elastyczne miejsca pozostały niezmienione.
- Skrócono czas odradzania się małego obozu neutralnego z 4 do 3 minut.
- Skrócono czas odradzania się średniego obozu neutralnego z 6 do 5 minut.
- Zmniejszono wartość duszy neutralnych o 10% (zwiększono ogólną liczbę i częstotliwość obozów).
- Zwiększono HP bocznych piechurów z 5 175 do 7 000.
- Zwiększono HP średnich piechurów z 8 000 do 9 000.
- Zwiększono HP i przyrost HP średniego bossa o 30%.
- Zwiększono prędkość zewnętrznej tyrolki o 15%.
- Zmniejszono wartość zniszczalnych dusz o 5%.
- Wszystkie juke spoty mają teraz zasłony (ślepe zaułki z tajemniczym mężczyzną przed nimi).
- Zwiększono minimalną/maksymalną szybkostrzelność ulepszeń broni z 10/30% do 15/35%.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego wzmocnienie broni nie skalowało amunicji do 60%.
- Dodano nowy symbol odmładzacza średniego bossa z trzema stanami wizualnymi (nie odrodzony, poniżej 1 minuty od odrodzenia i odrodzony).
- Nowa duża liczba przedmiotów do zniszczenia w środkowym obszarze środkowego bossa pojawia się teraz w tym samym czasie, co środkowy boss.
- Holliday: Zmniejszono obrażenia Bounce Pad ze 120 do 90.
- Holliday: Skrócono czas trwania ogłuszenia Bounce Pad T3 z +1.25s do +1s.
- Holliday: Zmniejszono obrażenia zadawane przez Duchowe Lasso ze 120 do 90 pkt.
- Najwyższa Wytrzymałość: Nie zapewnia już 7% szybkostrzelności.
[Raport obrażeń]
- Teraz wizualizuje ilość obrażeń zredukowanych przez odporności lub osłony.
- Incoming Damage UI wizualizuje teraz ogólną redukcję i wzmocnienie obrażeń.
- Pokazuje teraz liczbę przypadków obrażeń zadanych przez każdą umiejętność.
- Raport obrażeń nie jest już czyszczony natychmiast po odrodzeniu, ale zamiast tego zachowuje dane z poprzedniego życia z dodaną etykietą "(ostatnie życie)".
- Rozbicie drugorzędnych statystyk w raporcie obrażeń klienta. (np. ząbkowane noże Shiv pokazują teraz obrażenia od pierwszego trafienia i obrażenia w czasie).
- Domyślne przełączanie raportu obrażeń w tryb kompaktowy przy początkowym otrzymaniu obrażeń.
- Różne poprawki błędów interfejsu użytkownika i zmiany w wyglądzie.
[Szybki zakup]
- Dodano możliwość kliknięcia prawym przyciskiem myszy nagłówka kategorii budowy, aby dodać wszystkie przedmioty z tej kategorii do kolejki szybkiego zakupu.
- Domyślne zachowanie Quickbuy powraca do wyświetlania monitów zakupu, gdy przedmiot zostanie faktycznie zakupiony. Dodano opcję ustawień, aby wyświetlać monity o zakup, gdy przedmiot jest w kolejce.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego można było ustawić w kolejce przedmiot, który był składnikiem przedmiotu już posiadanego.
- Naprawiono kilka błędów, które powodowały pomijanie przedmiotów przy zakupie z włączoną opcją automatycznego zakupu.
[Budynki/Sklep]
- Naprawiono błąd, w wyniku którego zakup przedmiotu powodował wyczyszczenie pola wyszukiwania przedmiotów w sklepie.
- Naprawiono filtr wulgaryzmów Steam, który nie był konsekwentnie stosowany do tekstu tworzonego przez użytkownika w kompilacjach (nazwy, opisy, adnotacje).
- Kompilacje można teraz tworzyć na pulpicie nawigacyjnym.
- Można teraz tworzyć kompilacje umiejętności, klikając ikony umiejętności w obszarze budowania umiejętności (co jest jedynym sposobem, w jaki można to zrobić na pulpicie nawigacyjnym), oprócz rozwijania ich w trybie piaskownicy (gdzie oba działają).
- Naprawiono błąd, w wyniku którego przeciąganie i upuszczanie przedmiotów podczas edycji kompilacji powodowało usunięcie adnotacji z przedmiotu.
- Zmieniono domyślne konfiguracje, aby zakładały, że przedmioty są kupowane w określonej kolejności.
- Zaktualizowano domyślne konfiguracje bohaterów.
- Dodano sugerowaną ścieżkę AP dla Haze, Paradox, Shiv i Yamato.
[Zmiany ogólne]
- Linie zip są teraz zakrzywione.
- Jeśli gracz opuści mecz przed upływem 5 minut, gra wyświetli teraz zielony komunikat: "Ta gra nie zostanie zaliczona. Teraz można bezpiecznie opuścić mecz" Jeśli porzucenie nastąpi po 5 minutach, komunikat na ekranie będzie brzmiał: "Ten mecz może zostać porzucony bez kary, ale opuszczenie go spowoduje przegraną.".
- Zaktualizowano grafikę ciężkiej broni białej.
- Aktualizacje systemu dźwiękowego broni starają się bardziej umiejętnie zrównoważyć potężne odczucia ze zmęczeniem uszu, dodano również kilka eksperymentów dotyczących akustyki wczesnego odbicia w raportach broni.
- Zaktualizowano dźwięki zwykłych obrażeń i obrażeń od strzałów w głowę; obrażenia zadawane postaciom niezależnym są teraz cichsze.
- Gracze nie zderzają się już z bossami, aby zapobiec niektórym niezamierzonym interakcjom.
- Przełączanie kucania kończy się teraz po nieudanym skoku.
- Dodano pozycyjne dźwięki śmierci Strażników 1. poziomu.
- Dodano dźwięki dla zamachu w walce wręcz, uderzenia w walce wręcz i trafienia w walce wręcz Strażnika 1. poziomu.
- Dodano dźwięki dla animacji aktywacji i dezaktywacji Strażnika 1. poziomu.
- Dodano pozycyjne dźwięki śmierci piechura.
- Dodano dźwięki dla ataku wiązką Walkera.
- Dodano dźwięki dla ataku Walker stomp.
- Dodano dźwięki dla ataku rakietowego Walkera.
- Dostosowano, co liczy się jako strzał w głowę podczas strzelania przez pola trafień inne niż głowa.
- Skrócono czas trwania efektu wzmocnienia przy zdobywaniu punktów umiejętności.
- Podpowiedzi przycisków są teraz aktualizowane podczas zmiany przypisania klawiszy w trakcie meczu.
- Usprawniono kupowanie i ulepszanie przedmiotów przez boty.
- Usprawniono boty, aby nie utknęły w ścianach.
- Dodano wskaźnik wiersza, jeśli jesteś w globalnych rankingach. Automatyczne przewijanie do pozycji w globalnych rankingach.
- Ikona paska zadań miga tylko raz, gdy gracz ma się odrodzić.
- Wzmocnienie obszaru Walkera jest teraz wyświetlane w sekcji aktywnych statystyk interfejsu.
- Dodano obsługę pingowania zdolności 1-4, aby były "prawie gotowe", wraz z obsługą vo.
- Podłączenie ogólnych dźwięków "Przedmiot jest gotowy", "Przedmiot jest prawie gotowy" i "Czas odnowienia przedmiotu".
- Dodano brakujące unikalne dźwięki śmierci dla: Fathom, Trapper, Wrecker, Raven, Sinclair i Wraith.
- Zaktualizowano linie głosowe dla posiadania wielu dusz, aby aktywowały się przy 6 tys. zamiast 6,2 tys.
- Muzyka ataku bazy uruchamia się teraz natychmiast po wejściu wroga do bazy lokalnego gracza (poprzednio tylko po zadaniu obrażeń celowi).
- Dźwięk obrażeń nie jest odtwarzany głośno, jeśli zdrowie gracza się nie zmienia.
- Podwyższone dźwięki potwierdzenia trafienia umiejętności w miksie.
- Gracze nie mogą już strzelać ani przeładowywać broni podczas wspinania się po linie.
- Zaktualizowano miks, aby zdepriorytetyzować dźwięki postaci niezależnych, waluty i inne dźwięki w bazie.
- Dodano zabezpieczenia przed gromadzeniem się niskich częstotliwości audio i zamulaniem miksu.
- Zaktualizowano głośność linii wyboru/odznaczania Paradoxa i Viscousa, aby dopasować ją do reszty listy.
- Aby nie tworzyć niezamierzonych sytuacji, w których zdradza się swoją pozycję podczas ukrywania się przed walką, linie głosowe "nie możesz się przede mną ukryć" są teraz odtwarzane tylko dla mówcy.
- Na początku meczu niektórzy bohaterowie będą teraz rozmawiać ze sobą podczas jazdy do bitwy. Jeśli bohater nie ma nagranej rozmowy, patron odezwie się do niego tak jak poprzednio.
- Drobne poprawki błędów w głosie, które dotyczą takich rzeczy jak brakujące linie umiejętności, nieprawidłowe nazwy wywoływane w pingach itp.
- Aktualizacja pingów: Po naciśnięciu przycisku ping przed meczem bohater odegra losową drwinę. Nie wszyscy bohaterowie mają jeszcze te linie.
- Aktualizacja pingów: Niektórzy bohaterowie mają teraz kilka nowych opcji, które można dodać do koła pingów, w tym "Chodź ze mną", "Rejuv's Dropping", "Cover Me", "Nevermind", "Press The Advantage", "Not Ready To Teamfight", "Let's Hide Here", "it's Dangerous Here", "I'll Clear The Troopers", "Let's Meet Here" i "I'll Flank 'Em".
- Aktualizacja Ping: Zielony pas jest teraz alternatywnie nazywany "Parkiem" zamiast "Greenwich".
- Dodano efekt podczas rozbijania ulepszeń mostu.
- Poprawiono efekty sprintu, aby zmniejszyć hałas.
- Materiały okien mają teraz podrobione wnętrza i ulepszone odbicie szkła.
- Dodano nowe oznakowanie do świata.
- Dodano nowy smartprop balustrady do świata.
- Dodano nowy model budynku oracle.
- Dodano nowe budynki dla tła miasta.
- Dodano most wiszący w budowie do żółtego pasa.
- Poprawiono mieszanie cieni postaci i świata.
- Poprawiono oświetlenie tła miasta.
- Dodano posągi byka/niedźwiedzia na ulicy w dżungli w celu wyróżnienia punktów orientacyjnych.
- Poprawiono efekty punktów zdolności, aby zmniejszyć utrzymujący się hałas.
- Poprawiono efekty odradzania się ulepszeń, aby zmniejszyć utrzymujący się hałas.
- Poprawki efektu prędkości tyrolki.
- Poprawki efektu ogłuszenia.
- Zaktualizowano efekty ostatniego trafienia, aby odzwierciedlały to, co jest wyświetlane w interfejsie użytkownika.
- Zmieniono minimalny poziom trudności bota dla niektórych bohaterów.
- Dodano gongi i dźwięki ptaków za bramą parku.
- Dodano zapętlony dźwięk do skoczni w świecie.
- Dodano dźwięk odradzania się obozu neutralnego.
- Dodano stały dźwięk odradzania się ulepszeń.
- Dodano globalny dźwięk odradzania dla wzmocnień mostu.
[Interfejs użytkownika]
- Zmieniono cały język wokół "Piaskownicy bohatera" na "Testy bohatera".
- Przeniesiono boty prywatne i kooperacyjne do jednego przycisku "Rozegraj mecz botów", który dzieli się na prywatne i kooperacyjne za pomocą trybu wyboru.
- Dodano wyskakujący panel wiadomości do menu głównego.
- Dodano link do informacji o aktualizacji w menu głównym.
- Polecenia są teraz wyrównane do prawej.
- Pochwały wroga są teraz automatycznie odrzucane po krótkim czasie.
- Naprawiono wyświetlanie komunikatów "Opuść mecz" i "Opuść oglądanie" po naciśnięciu klawisza Esc podczas oglądania meczu.
- Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętności pokazywały nasycony przedmiot wiele razy.
- Dodano panele efektów statusu obok paska zdrowia i w lewym dolnym rogu, aby wyświetlać określone ikony modyfikatorów w tych obszarach. Można na nie najechać, aby zobaczyć, jaki jest efekt statusu.
- Dodanie ikony Odmładzacza w lewym dolnym rogu obok paska zdrowia, gdy gracz posiada Odmładzacz.
- Dodanie ulepszeń w lewym dolnym rogu ekranu i usunięcie paska postępu w lewej środkowej części ekranu.
- Dodanie wskaźnika mówiącego gracza na ikonie minimapy.
- Zmiana domyślnych wartości minimapy w celu zmniejszenia linii zip i inne drobne poprawki ikon graczy.
- Dodanie regeneracji zdrowia do statystyk aktywnego gracza po lewej stronie.
- Zaktualizowano obrazy w interfejsie podpowiedzi zipline, aby pasowały do nowych kolorów.
- Poprawiono mycie kolorów na nowych glifach inline dla aktywnych przedmiotów.
- Dodano logikę, aby domyślne kategorie kompilacji miały podwójną wysokość, gdy przekroczą 9 przedmiotów w jednej kategorii.
- Dopasowania, które można bezpiecznie porzucić, używają teraz etykiety "Opuść dopasowanie" zamiast "Porzuć dopasowanie" w menu ucieczki.
- Ustawienia meczów niestandardowych (takie jak włączanie kodów, trudność botów itp.) są teraz domyślnie ustawione na ostatnio używane.
[Ulepszenia zawartości bohaterów]
Abrams
- Zaktualizowano grywalny model o najnowsze grafiki, animacje i efekty wizualne.
- Nowa lokomocja biegu syfonowego.
- Nowe bezczynne stanie i kucanie.
- Nowy model książki.
- Nowe animacje zatrzymania biegu.
- Nowe animacje interfejsu sklepu.
- Nowy zestaw animacji skoku.
- Nowa lokomocja biegu.
- Dodano nowy zestaw biegu w powiększeniu.
- Dodano nową animację zataczania się.
- Ponownie opracowano lokomotywę kucania, aby dopasować ją do większych prędkości.
- Stworzono nowy zestaw do obracania się w pozycji stojącej i kucania.
- Poprawiono animacje kamery podczas uderzenia sejsmicznego.
- Zaktualizowano głos - przejście remasteringu, brak nowej zawartości.
- Dodano efekty otoczenia do książki.
- Poprawki efektu wzmocnienia Siphon Life w celu lepszego ujednolicenia motywu.
- Poprawiono animacje suwaka Abramsa.
- Naprawiono szarżę na ramię, która modyfikowała prędkość ruchu w statystykach aktywnego gracza.
Bebop
- Rozłączenia przerywają teraz śledzenie haków.
- Podcięcie blokuje teraz ruch gracza tylko do górnej części "łuku" wystrzelenia.
- Bomba faworyzuje teraz zastosowanie do celu hakowania przez 0,25 sek. po hakowaniu.
- Zmiany w broni, aby skalować efekt wizualny wiązki w oparciu o dps broni.
- Zmieniono wygląd wiązki hiperdźwiękowej w punkcie początkowym, aby lepiej łączyła się z resztą wiązki.
- Hyper Beam ma teraz zaktualizowane efekty naziemne.
- Zmieniono efekty bomby samoprzylepnej i podcięcia, aby wyjaśnić obszary obrażeń.
- Zmieniono efekty wzmocnienia Uppercut T2, aby były bardziej widoczne, gdy Bebop otrzymuje dodatkowe obrażenia od broni.
- Kiedy Bebop hakuje NPC, tylko Bebop usłyszy dźwięk powodzenia hakowania, aby było to mniej mylące dla członków drużyny/przeciwników.
- Naprawiono błędy rzucania, które czasami występowały przy użyciu Lepkiej Bomby
Calico
- Bomby Mroku mają teraz zaktualizowaną grafikę.
- Leaping Slash ma teraz zaktualizowaną grafikę.
- Zaktualizowano lokalizację neutralnych kul duszy podczas kontrolowania Avy.
- Powrót do Cienia ma teraz zaktualizowaną grafikę.
- Naprawiono Return to Shadows, który nie łamał skrzynek na częściach obrażeń.
- Zaktualizowano głos - w dużej mierze remastering, ale dodano kilka nowych treści, w tym linie pasujące do jej zaktualizowanego zestawu.
- Dodano nowe animacje biegu i skoku Avy.
- Nowa symulacja kociego ogona. Nowa animacja w górę i w dół.
- Nowa animacja poślizgu Calico.
Dynamo
- Poprawiono logikę związaną ze śladami teleportów, w szczególności w celu rozwiązania problemu splątania kwantowego teleportującego graczy poza mapę.
- Zaktualizowano głos - w dużej mierze remastering, ale dodano też trochę nowej zawartości.
- Poprawka w celu dostosowania właściwości pocisków w miarę wzrostu szybkostrzelności, uproszczenie uderzeń.
- Poprawki efektów przeładowania.
Szary Pazur
- Przyspieszenie kierowanej sowy zostało domyślnie zmienione z M1 na "W".
- Ulepszono wizualne informacje zwrotne dla pułapki duchowej po jej uruchomieniu.
- Naprawiono premię do mocy Ducha z Kierowanej Sowy, która zawsze była widoczna w statystykach aktywnego gracza.
- Naprawiono błąd, który powodował, że dźwięk eksplozji Sowy Szarego Pazura nie był słyszalny dla rzucającego, jeśli zdetonował ją przedwcześnie za pomocą naciśnięcia klawisza.
- Zaktualizowano głos - w dużej mierze remastering, ale wprowadzono nową zawartość.
Zamglenie
- Sztylet Snu ma teraz zaktualizowaną grafikę.
- Dostosowano hitboxy do dodanego plecaka.
- Zaktualizowano, aby używać nowego systemu dźwiękowego broni.
- Naprawiono zacinanie się Haze podczas rzucania Bullet Dance, jeśli zginęła podczas jego używania.
Holliday
- Spirit Lasso ma teraz pasek rzucania na ekranie podczas zwijania.
- Dodano nowy zapętlony dźwięk w powietrzu do pierwszego użycia przez nią bounce pada.
- Zaktualizowano vo - dodano nową zawartość, w tym większą różnorodność linii Crackshot.
Infernus
- Zaktualizowano domyślne przyspieszenie Flame Dasha z M1 do "W".
- Flame Dash pokazuje teraz zwiększenie prędkości w aktywnym obszarze statystyk.
- Zaktualizowano głos - przejście remasteringu, brak nowej zawartości.
- Wstrząsające Spalanie: zmniejszono ryzyko, że ślad naziemny nie trafi w ziemię i poprawiono wydajność.
Ivy
- Dostosowano hitboxy do modelu.
Kelvin
- Zaktualizowano Mroźne Schronienie, aby używało wyzwalaczy zamiast anulowania, aby dopasować je do zachowania innych przywołań.
- Naprawiono zdolności aoe przechodzące przez Zamrożone Schronienie.
Pani Geist
- Zaktualizowano głos - w dużej mierze remastering, trochę nowej zawartości.
- Poprawiono znacznik, aby zmniejszyć hałas wizualny, gdy jest blisko znacznika.
- Spustu życia nie można już anulować.
- Wysysanie życia nie spowalnia już gracza, jeśli nie wysysa życia z przeciwnika.
- Naprawiono miganie Wymiany Dusz po lewej stronie ekranu przez <1 sek.
- Naprawiono błędy rzucania, które czasami występowały podczas Wymiany Dusz
McGinnis
- Zaktualizowano do korzystania z nowego systemu dźwiękowego broni.
- Zaktualizowano głos - w dużej mierze remastering, ale trochę nowej zawartości.
- Nowe efekty miotacza i błysku wylotowego.
- Poprawki efektów wystrzału zapory rakietowej.
- Dodano efekt zapory rakietowej, aby lepiej łączyć pociski w przestrzeni z bohaterem.
Miraż
- Zaktualizowano o nowe niestandardowe animacje.
- Dodano symulację ogona.
- Ogniste Skarabeusze nie powodują już anulowania Magicznego Dywanu.
- Ogniste Skarabeusze działają teraz z ustawieniem "Brak czasu odnowienia" w teście bohatera.
- Zmieniono efekty osłabienia i wzmocnienia Ognistych Skarabeuszy.
- Zwiększono opóźnienie rzucenia Tornada z 0,0 sek. do 0,1 sek.
- Tornado niszczy teraz zniszczalne rekwizyty.
- Dostosowano dźwięk aktywacji Znaku Dżinna, aby nie był zbyt głośny, jeśli zostanie użyty na wielu wrogach jednocześnie.
- Dodano nową animację odradzania.
- Podróżnik ma teraz niestandardową animację na swoim modelu docelowym.
Mo i Kryl
- Naprawiono wyświetlanie premii do zdrowia z superumiejętności po najechaniu kursorem na Mo & Krill na tablicy wyników.
- Naprawiono działanie Nory, która modyfikowała prędkość ruchu (bez jej rzucenia) w statystykach aktywnego gracza.
- Naprawiono błędy rzucania, które czasami występowały w przypadku kombinacji
Kieszeń
- Dostosowano hitboxy do modelu.
- Zaktualizowano vo - remastering pass, brak nowej zawartości.
Siedem
- Naprawiono czasami utknięcie w formie szkieletu na zawsze.
- Poprawiono efekt statycznej szarży, aby aoe lepiej działało jako ostrzeżenie o czasie, zwiększając widoczność pod koniec.
Shiv
- Nie można już anulować Cięcia i Kostkowania.
- Zaktualizowano głos - remastering pass, brak nowej zawartości.
- Zmieniono efekt wskaźnika debuffu Zabójczego Ciosu, aby usunąć strzałkę i dodać krótki efekt debuffu na ofierze.
Sinclair
- Zaktualizowano model o nową broń różdżkową.
- Przeniesiono do nowego zestawu animacji.
- Widmowy Asystent ma teraz zaktualizowaną grafikę.
- Zaktualizowano pociski Widmowego Asystenta, aby wychodziły z wylotu wieżyczki.
- Naprawiono zachowanie przez Sinclaira niektórych pasywnych premii ze skradzionych superumiejętności po ich użyciu.
- Naprawiono wrogie Mo i Krill otrzymujące premie ze skopiowanych superumiejętności.
- Naprawiono błąd, gdy zarówno Sinclair, jak i wrogi Mo & Krill używali swoich superumiejętności w tym samym czasie (gdy jedna się kończyła, kończyły się obie).
- Dodano dźwięk ostrzeżenia dla heksu królika Sinclaira po jego umieszczeniu.
- Nie pokazywano zmian statystyk umiejętności skradzionych w wyniku użycia superumiejętności podczas podglądu przedmiotów w sklepie.
- Naprawiono efekty wystrzału Widmowego Asystenta, aby nie podążały za pociskiem.
- Zwiększono głośność pętli i przekierowania pocisku Vexing Bolt.
- Telegraf przekierowujący Vexing Bolt wyświetla się teraz na pionowej geometrii.
Vindicta
- Naprawiono zacinanie się przybliżenia, jeśli próbowano użyć Zabójstwa podczas ogłuszenia lub uciszenia.
- Zaktualizowano głos - w dużej mierze remastering, ale dodano trochę nowej zawartości.
Lepki
- Naprawiono błąd, który umożliwiał zabicie członków drużyny wychodzących z Kostki.
- Nowe efekty wystrzału broni i zaktualizowany pocisk.
Vyper
- Zaktualizowano, aby korzystać z nowego systemu dźwiękowego broni.
- Zaktualizowano głos - mnóstwo nowej zawartości dla ulubionego przestępcy wszystkich łajdaków.
- Zaktualizowano dźwięki eksplozji Petrifying Bola i bezpośredniego trafienia, aby było wyraźniej słychać bezpośrednie trafienie.
Strażnik
- Zaktualizowano pierścień wizualny Binding Word, aby był bardziej widoczny.
Yamato
- Dostosowano głośność dźwięku potwierdzenia trafienia Power Slash, aby zapewnić