Notebookcheck Logo

Aktualizacja Deadlock Map Rework: Valve zmienia nową strzelankę MOBA z bohaterami, wprowadzając szybkie zmiany w aktualizacji

Najnowsza aktualizacja Deadlock od Valve przenosi się na trzypasmową mapę
Najnowsza aktualizacja Deadlock od Valve przenosi się na trzypasmową mapę w imię szybszej rozgrywki. (Źródło obrazu: Valve)
Najnowsza strzelanka Valve, Deadlock, otrzymała właśnie nową dużą aktualizację z kilkoma poprawkami do podstawowej rozgrywki. Największą zmianą, którą zauważy większość graczy, jest przejście z czteropasmowego systemu map na bardziej tradycyjny, trzypasmowy. Valve wprowadziło również nowy tryb, który pomaga graczom trenować poruszanie się, a ruch stał się znacznie szybszy.
Gaming Software Windows Linux / Unix Desktop Laptop / Notebook

Deadlock od Valve był największą tajemnicą w grach przez ostatni rok, odkąd wszedł do głównego nurtu. W tym tygodniu pojawiła się jednak jedna z najbardziej znaczących aktualizacji gry od czasu jej premiery na zaproszenie. Wraz z mnóstwem zmian we wszystkim, od interfejsu użytkownika i mechaniki rozgrywki po implementacje API grafiki i zdolności postaci, Valve wprowadziło również fundamentalne zmiany na mapie i w grze, które znacznie przyspieszają rozgrywkę.

Największą i najbardziej zauważalną zmianą jest to, że mapa Deadlock jest teraz oparta na trzypasmowej rozgrywce, zamiast poprzedniego trybu czteropasmowego. Skutecznie skróci to poszczególne mecze Deadlock i zwiększy częstotliwość starć z wrogami. Map Overhaul, bo o nim mowa, wprowadza również zmiany w poszczególnych elementach każdej mapy, w tym bardziej dopracowaną oprawę wizualną, nowe układy budynków i elementy w grze, takie jak neutralne obozy, środkowy boss i zniszczalne elementy otoczenia.

Od nowej aktualizacji postacie domyślnie poruszają się szybciej, co również powinno przyspieszyć rozgrywkę i zwiększyć jej płynność. Pojawiła się również nowa funkcja testowania map, zwana Explore Map, która pozwala graczom odrodzić się na pustej mapie, aby ćwiczyć nawigację i poruszanie się, co jest niezbędne w grze takiej jak Deadlock, która oferuje przyzwoitą ilość pionowej mobilności.

Valve dodało również nowe funkcje, takie jak DLSS, AMD Anti-Lag 2.0, Nvidia Reflex i aktualizację AMD FSR3, która powinna zapewnić znaczną poprawę grafiki podczas grania z włączonym skalowaniem w górę, co jest częste w przypadku gamingowych handheldów, takich jak Asus ROG Ally X (obecnie 799,99 USD w Best Buy) i Steam Deck. Dużą zmianą techniczną dla użytkowników Linuksa i Steam Deck jest to, że Valve zmieniło sposób ładowania jednostek w grze, aby zapobiec kompilacji shaderów w trakcie gry. Szereg ulepszeń shaderów i tekstur w grze powinien również sprawić, że zarówno bohaterowie, jak i świat w grze będą wyglądać lepiej.

Źródło(a)

Pełne informacje o aktualizacji głównej z 25 lutego 2025 r

Dzisiejsza aktualizacja wprowadza przerobiony układ mapy, a także szereg ulepszeń i poprawek błędów.

[Przeróbka mapy]

- Mapa została przeprojektowana tak, aby składała się z 3 pasów, a nie 4. Wiąże się to z wieloma towarzyszącymi zmianami na całej mapie, dotyczącymi wyglądu, układu budynków, ścieżek, neutralnych obozów, otworów wentylacyjnych, przedmiotów do zniszczenia, wzmocnień ulepszeń, miejsc juke, środkowego bossa itp.


- Dodano nową funkcję o nazwie "Eksploruj mapę", w której można biegać po pustym mieście, aby przetestować poruszanie się i nawigację. Można ją znaleźć w menu "Graj".



[Mechanika kul duszy]

- Żołnierze nie muszą już być ostatnio trafieni przez gracza, aby wygenerować dusze, o ile gracz jest w pobliżu. Żołnierze nie migają już w trybie "bliskiej śmierci".


- Znacznie skrócono czas życia Kuli Dusz w powietrzu.

- Zmieniono wartość odmowy Kuli Dusz z 65/35% na 50/50%.

- Zwiększono fizyczny promień kul duszy o 10%.

- Zmniejszono poziomy ruch kul duszy od żołnierzy.


- Zdobywanie dusz z zabójstw pokazuje teraz efekt wizualny dusz lecących w kierunku gracza.



[Sprint]

- Zwiększono domyślną prędkość sprintu z 0,5 do 1,0.

- Skrócono czas wyłączenia sprintu z 5 sek. do 4 sek. podczas zadawania/otrzymywania obrażeń od bohaterów.

- Skrócono czas wyłączenia sprintu z 5 sek. do 0,5 sek. podczas zadawania/otrzymywania obrażeń od postaci niebędących bohaterami.



[Ofiara Grzesznika]

- Poświęcenie Grzesznika nie zapewnia już losowego wzmocnienia w postaci Złotej Statuy.

- Ofiara Grzesznika ma teraz zapętlone okno czasowe, w którym jeśli zabijesz go ciężkim atakiem wręcz (są wizualne i dźwiękowe wskazówki), otrzymasz 3 wzmocnienia Złotej Statuetki. Alternatywnie, ostatnie trafienie lekkim atakiem wręcz da tylko 1 premię do Złotej Statuetki.



[Wrażenia z gry i optymalizacje]

- Dodano obsługę DLSS jako alternatywy dla FSR2 dla czasowego antyaliasingu i skalowania w górę. Wymaga karty graficznej NVIDIA klasy 2x lub wyższej.

- Dla użytkowników Vulkan, zaktualizowano FSR2 do nowego czasowego upscalera AMD FSR3 dla ostrzejszego i bardziej stabilnego czasowo wyjścia.

- Włączono NVIDIA Reflex i AMD Anti-Lag 2.0 w celu zmniejszenia opóźnień.

- Ulepszenia wydajności klienta.

- Filtrowanie Bicubic dla map świetlnych przy wyższych ustawieniach jakości cieni.

- Poprawiono sposób wstępnego ładowania jednostek, aby zapobiec kompilacji shaderów podczas rozgrywki.

- Ulepszenia shaderów bohaterów.


- Różne ulepszenia kodu sieciowego

- Zwiększono częstotliwość taktowania z 60 Hz do 64 Hz, aby poprawić precyzję niektórych obliczeń w grze.

- Ulepszono raportowanie klienta, aby zapobiec błędnym przesunięciom predykcji na serwerze.

- Poprawiono dokładność kompensacji opóźnienia serwera, aby zapobiec fałszywemu wykrywaniu trafień przez pociski przeciw wrogom znajdującym się dalej w przeszłości.

- Poprawiono czas kompensacji opóźnienia serwera, aby włączyć się podczas pierwszej fazy tworzenia pocisku, co wcześniej mogło skutkować pociskami pochodzącymi z różnych pozycji na serwerze i kliencie.

- Poprawiono dokładność hitboxów Kuli Duszy, aby zapewnić ich prawidłowe położenie podczas przewidywania pocisków na kliencie.

- Poprawiono różne umiejętności bliskiego zasięgu, które miały błędy rzucania (Lepka Bomba, Wymiana Dusz, Combo itp.).



[Różne zmiany w rozgrywce]

- Zwiększono nagrodę za żołnierza po lądowaniu, aby dopasować ją do poprzedniej 4-pasmowej globalnej ekonomii.


- Zmieniono wymagania dotyczące flex slotów:

zmieniono 1. slot elastyczny z 3 Strażników na 2 Strażników.

zmieniono 2. slot z 2 piechurów na 1 piechura.

Ostatnie 2 elastyczne miejsca pozostały niezmienione.


- Skrócono czas odradzania się małego obozu neutralnego z 4 do 3 minut.

- Skrócono czas odradzania się średniego obozu neutralnego z 6 do 5 minut.

- Zmniejszono wartość duszy neutralnych o 10% (zwiększono ogólną liczbę i częstotliwość obozów).


- Zwiększono HP bocznych piechurów z 5 175 do 7 000.

- Zwiększono HP średnich piechurów z 8 000 do 9 000.

- Zwiększono HP i przyrost HP średniego bossa o 30%.


- Zwiększono prędkość zewnętrznej tyrolki o 15%.


- Zmniejszono wartość zniszczalnych dusz o 5%.


- Wszystkie juke spoty mają teraz zasłony (ślepe zaułki z tajemniczym mężczyzną przed nimi).


- Zwiększono minimalną/maksymalną szybkostrzelność ulepszeń broni z 10/30% do 15/35%.

- Naprawiono błąd, w wyniku którego wzmocnienie broni nie skalowało amunicji do 60%.


- Dodano nowy symbol odmładzacza średniego bossa z trzema stanami wizualnymi (nie odrodzony, poniżej 1 minuty od odrodzenia i odrodzony).

- Nowa duża liczba przedmiotów do zniszczenia w środkowym obszarze środkowego bossa pojawia się teraz w tym samym czasie, co środkowy boss.


- Holliday: Zmniejszono obrażenia Bounce Pad ze 120 do 90.

- Holliday: Skrócono czas trwania ogłuszenia Bounce Pad T3 z +1.25s do +1s.

- Holliday: Zmniejszono obrażenia zadawane przez Duchowe Lasso ze 120 do 90 pkt.

- Najwyższa Wytrzymałość: Nie zapewnia już 7% szybkostrzelności.



[Raport obrażeń]

- Teraz wizualizuje ilość obrażeń zredukowanych przez odporności lub osłony.

- Incoming Damage UI wizualizuje teraz ogólną redukcję i wzmocnienie obrażeń.

- Pokazuje teraz liczbę przypadków obrażeń zadanych przez każdą umiejętność.

- Raport obrażeń nie jest już czyszczony natychmiast po odrodzeniu, ale zamiast tego zachowuje dane z poprzedniego życia z dodaną etykietą "(ostatnie życie)".

- Rozbicie drugorzędnych statystyk w raporcie obrażeń klienta. (np. ząbkowane noże Shiv pokazują teraz obrażenia od pierwszego trafienia i obrażenia w czasie).

- Domyślne przełączanie raportu obrażeń w tryb kompaktowy przy początkowym otrzymaniu obrażeń.

- Różne poprawki błędów interfejsu użytkownika i zmiany w wyglądzie.



[Szybki zakup]

- Dodano możliwość kliknięcia prawym przyciskiem myszy nagłówka kategorii budowy, aby dodać wszystkie przedmioty z tej kategorii do kolejki szybkiego zakupu.

- Domyślne zachowanie Quickbuy powraca do wyświetlania monitów zakupu, gdy przedmiot zostanie faktycznie zakupiony. Dodano opcję ustawień, aby wyświetlać monity o zakup, gdy przedmiot jest w kolejce.

- Naprawiono błąd, w wyniku którego można było ustawić w kolejce przedmiot, który był składnikiem przedmiotu już posiadanego.

- Naprawiono kilka błędów, które powodowały pomijanie przedmiotów przy zakupie z włączoną opcją automatycznego zakupu.



[Budynki/Sklep]

- Naprawiono błąd, w wyniku którego zakup przedmiotu powodował wyczyszczenie pola wyszukiwania przedmiotów w sklepie.

- Naprawiono filtr wulgaryzmów Steam, który nie był konsekwentnie stosowany do tekstu tworzonego przez użytkownika w kompilacjach (nazwy, opisy, adnotacje).

- Kompilacje można teraz tworzyć na pulpicie nawigacyjnym.

- Można teraz tworzyć kompilacje umiejętności, klikając ikony umiejętności w obszarze budowania umiejętności (co jest jedynym sposobem, w jaki można to zrobić na pulpicie nawigacyjnym), oprócz rozwijania ich w trybie piaskownicy (gdzie oba działają).

- Naprawiono błąd, w wyniku którego przeciąganie i upuszczanie przedmiotów podczas edycji kompilacji powodowało usunięcie adnotacji z przedmiotu.

- Zmieniono domyślne konfiguracje, aby zakładały, że przedmioty są kupowane w określonej kolejności.

- Zaktualizowano domyślne konfiguracje bohaterów.

- Dodano sugerowaną ścieżkę AP dla Haze, Paradox, Shiv i Yamato.



[Zmiany ogólne]

- Linie zip są teraz zakrzywione.

- Jeśli gracz opuści mecz przed upływem 5 minut, gra wyświetli teraz zielony komunikat: "Ta gra nie zostanie zaliczona. Teraz można bezpiecznie opuścić mecz" Jeśli porzucenie nastąpi po 5 minutach, komunikat na ekranie będzie brzmiał: "Ten mecz może zostać porzucony bez kary, ale opuszczenie go spowoduje przegraną.".

- Zaktualizowano grafikę ciężkiej broni białej.

- Aktualizacje systemu dźwiękowego broni starają się bardziej umiejętnie zrównoważyć potężne odczucia ze zmęczeniem uszu, dodano również kilka eksperymentów dotyczących akustyki wczesnego odbicia w raportach broni.

- Zaktualizowano dźwięki zwykłych obrażeń i obrażeń od strzałów w głowę; obrażenia zadawane postaciom niezależnym są teraz cichsze.

- Gracze nie zderzają się już z bossami, aby zapobiec niektórym niezamierzonym interakcjom.

- Przełączanie kucania kończy się teraz po nieudanym skoku.

- Dodano pozycyjne dźwięki śmierci Strażników 1. poziomu.

- Dodano dźwięki dla zamachu w walce wręcz, uderzenia w walce wręcz i trafienia w walce wręcz Strażnika 1. poziomu.

- Dodano dźwięki dla animacji aktywacji i dezaktywacji Strażnika 1. poziomu.

- Dodano pozycyjne dźwięki śmierci piechura.

- Dodano dźwięki dla ataku wiązką Walkera.

- Dodano dźwięki dla ataku Walker stomp.

- Dodano dźwięki dla ataku rakietowego Walkera.

- Dostosowano, co liczy się jako strzał w głowę podczas strzelania przez pola trafień inne niż głowa.

- Skrócono czas trwania efektu wzmocnienia przy zdobywaniu punktów umiejętności.

- Podpowiedzi przycisków są teraz aktualizowane podczas zmiany przypisania klawiszy w trakcie meczu.

- Usprawniono kupowanie i ulepszanie przedmiotów przez boty.

- Usprawniono boty, aby nie utknęły w ścianach.

- Dodano wskaźnik wiersza, jeśli jesteś w globalnych rankingach. Automatyczne przewijanie do pozycji w globalnych rankingach.

- Ikona paska zadań miga tylko raz, gdy gracz ma się odrodzić.

- Wzmocnienie obszaru Walkera jest teraz wyświetlane w sekcji aktywnych statystyk interfejsu.

- Dodano obsługę pingowania zdolności 1-4, aby były "prawie gotowe", wraz z obsługą vo.

- Podłączenie ogólnych dźwięków "Przedmiot jest gotowy", "Przedmiot jest prawie gotowy" i "Czas odnowienia przedmiotu".

- Dodano brakujące unikalne dźwięki śmierci dla: Fathom, Trapper, Wrecker, Raven, Sinclair i Wraith.

- Zaktualizowano linie głosowe dla posiadania wielu dusz, aby aktywowały się przy 6 tys. zamiast 6,2 tys.

- Muzyka ataku bazy uruchamia się teraz natychmiast po wejściu wroga do bazy lokalnego gracza (poprzednio tylko po zadaniu obrażeń celowi).

- Dźwięk obrażeń nie jest odtwarzany głośno, jeśli zdrowie gracza się nie zmienia.

- Podwyższone dźwięki potwierdzenia trafienia umiejętności w miksie.

- Gracze nie mogą już strzelać ani przeładowywać broni podczas wspinania się po linie.

- Zaktualizowano miks, aby zdepriorytetyzować dźwięki postaci niezależnych, waluty i inne dźwięki w bazie.

- Dodano zabezpieczenia przed gromadzeniem się niskich częstotliwości audio i zamulaniem miksu.

- Zaktualizowano głośność linii wyboru/odznaczania Paradoxa i Viscousa, aby dopasować ją do reszty listy.

- Aby nie tworzyć niezamierzonych sytuacji, w których zdradza się swoją pozycję podczas ukrywania się przed walką, linie głosowe "nie możesz się przede mną ukryć" są teraz odtwarzane tylko dla mówcy.

- Na początku meczu niektórzy bohaterowie będą teraz rozmawiać ze sobą podczas jazdy do bitwy. Jeśli bohater nie ma nagranej rozmowy, patron odezwie się do niego tak jak poprzednio.

- Drobne poprawki błędów w głosie, które dotyczą takich rzeczy jak brakujące linie umiejętności, nieprawidłowe nazwy wywoływane w pingach itp.

- Aktualizacja pingów: Po naciśnięciu przycisku ping przed meczem bohater odegra losową drwinę. Nie wszyscy bohaterowie mają jeszcze te linie.

- Aktualizacja pingów: Niektórzy bohaterowie mają teraz kilka nowych opcji, które można dodać do koła pingów, w tym "Chodź ze mną", "Rejuv's Dropping", "Cover Me", "Nevermind", "Press The Advantage", "Not Ready To Teamfight", "Let's Hide Here", "it's Dangerous Here", "I'll Clear The Troopers", "Let's Meet Here" i "I'll Flank 'Em".

- Aktualizacja Ping: Zielony pas jest teraz alternatywnie nazywany "Parkiem" zamiast "Greenwich".

- Dodano efekt podczas rozbijania ulepszeń mostu.

- Poprawiono efekty sprintu, aby zmniejszyć hałas.

- Materiały okien mają teraz podrobione wnętrza i ulepszone odbicie szkła.

- Dodano nowe oznakowanie do świata.

- Dodano nowy smartprop balustrady do świata.

- Dodano nowy model budynku oracle.

- Dodano nowe budynki dla tła miasta.

- Dodano most wiszący w budowie do żółtego pasa.

- Poprawiono mieszanie cieni postaci i świata.

- Poprawiono oświetlenie tła miasta.

- Dodano posągi byka/niedźwiedzia na ulicy w dżungli w celu wyróżnienia punktów orientacyjnych.

- Poprawiono efekty punktów zdolności, aby zmniejszyć utrzymujący się hałas.

- Poprawiono efekty odradzania się ulepszeń, aby zmniejszyć utrzymujący się hałas.

- Poprawki efektu prędkości tyrolki.

- Poprawki efektu ogłuszenia.

- Zaktualizowano efekty ostatniego trafienia, aby odzwierciedlały to, co jest wyświetlane w interfejsie użytkownika.

- Zmieniono minimalny poziom trudności bota dla niektórych bohaterów.

- Dodano gongi i dźwięki ptaków za bramą parku.

- Dodano zapętlony dźwięk do skoczni w świecie.

- Dodano dźwięk odradzania się obozu neutralnego.

- Dodano stały dźwięk odradzania się ulepszeń.

- Dodano globalny dźwięk odradzania dla wzmocnień mostu.



[Interfejs użytkownika]

- Zmieniono cały język wokół "Piaskownicy bohatera" na "Testy bohatera".

- Przeniesiono boty prywatne i kooperacyjne do jednego przycisku "Rozegraj mecz botów", który dzieli się na prywatne i kooperacyjne za pomocą trybu wyboru.

- Dodano wyskakujący panel wiadomości do menu głównego.

- Dodano link do informacji o aktualizacji w menu głównym.

- Polecenia są teraz wyrównane do prawej.

- Pochwały wroga są teraz automatycznie odrzucane po krótkim czasie.

- Naprawiono wyświetlanie komunikatów "Opuść mecz" i "Opuść oglądanie" po naciśnięciu klawisza Esc podczas oglądania meczu.

- Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętności pokazywały nasycony przedmiot wiele razy.

- Dodano panele efektów statusu obok paska zdrowia i w lewym dolnym rogu, aby wyświetlać określone ikony modyfikatorów w tych obszarach. Można na nie najechać, aby zobaczyć, jaki jest efekt statusu.

- Dodanie ikony Odmładzacza w lewym dolnym rogu obok paska zdrowia, gdy gracz posiada Odmładzacz.

- Dodanie ulepszeń w lewym dolnym rogu ekranu i usunięcie paska postępu w lewej środkowej części ekranu.

- Dodanie wskaźnika mówiącego gracza na ikonie minimapy.

- Zmiana domyślnych wartości minimapy w celu zmniejszenia linii zip i inne drobne poprawki ikon graczy.

- Dodanie regeneracji zdrowia do statystyk aktywnego gracza po lewej stronie.

- Zaktualizowano obrazy w interfejsie podpowiedzi zipline, aby pasowały do nowych kolorów.

- Poprawiono mycie kolorów na nowych glifach inline dla aktywnych przedmiotów.

- Dodano logikę, aby domyślne kategorie kompilacji miały podwójną wysokość, gdy przekroczą 9 przedmiotów w jednej kategorii.

- Dopasowania, które można bezpiecznie porzucić, używają teraz etykiety "Opuść dopasowanie" zamiast "Porzuć dopasowanie" w menu ucieczki.

- Ustawienia meczów niestandardowych (takie jak włączanie kodów, trudność botów itp.) są teraz domyślnie ustawione na ostatnio używane.



[Ulepszenia zawartości bohaterów]


Abrams

- Zaktualizowano grywalny model o najnowsze grafiki, animacje i efekty wizualne.

- Nowa lokomocja biegu syfonowego.

- Nowe bezczynne stanie i kucanie.

- Nowy model książki.

- Nowe animacje zatrzymania biegu.

- Nowe animacje interfejsu sklepu.

- Nowy zestaw animacji skoku.

- Nowa lokomocja biegu.

- Dodano nowy zestaw biegu w powiększeniu.

- Dodano nową animację zataczania się.

- Ponownie opracowano lokomotywę kucania, aby dopasować ją do większych prędkości.

- Stworzono nowy zestaw do obracania się w pozycji stojącej i kucania.

- Poprawiono animacje kamery podczas uderzenia sejsmicznego.

- Zaktualizowano głos - przejście remasteringu, brak nowej zawartości.

- Dodano efekty otoczenia do książki.

- Poprawki efektu wzmocnienia Siphon Life w celu lepszego ujednolicenia motywu.

- Poprawiono animacje suwaka Abramsa.

- Naprawiono szarżę na ramię, która modyfikowała prędkość ruchu w statystykach aktywnego gracza.


Bebop

- Rozłączenia przerywają teraz śledzenie haków.

- Podcięcie blokuje teraz ruch gracza tylko do górnej części "łuku" wystrzelenia.

- Bomba faworyzuje teraz zastosowanie do celu hakowania przez 0,25 sek. po hakowaniu.

- Zmiany w broni, aby skalować efekt wizualny wiązki w oparciu o dps broni.

- Zmieniono wygląd wiązki hiperdźwiękowej w punkcie początkowym, aby lepiej łączyła się z resztą wiązki.

- Hyper Beam ma teraz zaktualizowane efekty naziemne.

- Zmieniono efekty bomby samoprzylepnej i podcięcia, aby wyjaśnić obszary obrażeń.

- Zmieniono efekty wzmocnienia Uppercut T2, aby były bardziej widoczne, gdy Bebop otrzymuje dodatkowe obrażenia od broni.

- Kiedy Bebop hakuje NPC, tylko Bebop usłyszy dźwięk powodzenia hakowania, aby było to mniej mylące dla członków drużyny/przeciwników.

- Naprawiono błędy rzucania, które czasami występowały przy użyciu Lepkiej Bomby


Calico

- Bomby Mroku mają teraz zaktualizowaną grafikę.

- Leaping Slash ma teraz zaktualizowaną grafikę.

- Zaktualizowano lokalizację neutralnych kul duszy podczas kontrolowania Avy.

- Powrót do Cienia ma teraz zaktualizowaną grafikę.

- Naprawiono Return to Shadows, który nie łamał skrzynek na częściach obrażeń.

- Zaktualizowano głos - w dużej mierze remastering, ale dodano kilka nowych treści, w tym linie pasujące do jej zaktualizowanego zestawu.

- Dodano nowe animacje biegu i skoku Avy.

- Nowa symulacja kociego ogona. Nowa animacja w górę i w dół.

- Nowa animacja poślizgu Calico.


Dynamo

- Poprawiono logikę związaną ze śladami teleportów, w szczególności w celu rozwiązania problemu splątania kwantowego teleportującego graczy poza mapę.

- Zaktualizowano głos - w dużej mierze remastering, ale dodano też trochę nowej zawartości.

- Poprawka w celu dostosowania właściwości pocisków w miarę wzrostu szybkostrzelności, uproszczenie uderzeń.

- Poprawki efektów przeładowania.


Szary Pazur

- Przyspieszenie kierowanej sowy zostało domyślnie zmienione z M1 na "W".

- Ulepszono wizualne informacje zwrotne dla pułapki duchowej po jej uruchomieniu.

- Naprawiono premię do mocy Ducha z Kierowanej Sowy, która zawsze była widoczna w statystykach aktywnego gracza.

- Naprawiono błąd, który powodował, że dźwięk eksplozji Sowy Szarego Pazura nie był słyszalny dla rzucającego, jeśli zdetonował ją przedwcześnie za pomocą naciśnięcia klawisza.

- Zaktualizowano głos - w dużej mierze remastering, ale wprowadzono nową zawartość.


Zamglenie

- Sztylet Snu ma teraz zaktualizowaną grafikę.

- Dostosowano hitboxy do dodanego plecaka.

- Zaktualizowano, aby używać nowego systemu dźwiękowego broni.

- Naprawiono zacinanie się Haze podczas rzucania Bullet Dance, jeśli zginęła podczas jego używania.


Holliday

- Spirit Lasso ma teraz pasek rzucania na ekranie podczas zwijania.

- Dodano nowy zapętlony dźwięk w powietrzu do pierwszego użycia przez nią bounce pada.

- Zaktualizowano vo - dodano nową zawartość, w tym większą różnorodność linii Crackshot.


Infernus

- Zaktualizowano domyślne przyspieszenie Flame Dasha z M1 do "W".

- Flame Dash pokazuje teraz zwiększenie prędkości w aktywnym obszarze statystyk.

- Zaktualizowano głos - przejście remasteringu, brak nowej zawartości.

- Wstrząsające Spalanie: zmniejszono ryzyko, że ślad naziemny nie trafi w ziemię i poprawiono wydajność.


Ivy

- Dostosowano hitboxy do modelu.


Kelvin

- Zaktualizowano Mroźne Schronienie, aby używało wyzwalaczy zamiast anulowania, aby dopasować je do zachowania innych przywołań.

- Naprawiono zdolności aoe przechodzące przez Zamrożone Schronienie.


Pani Geist

- Zaktualizowano głos - w dużej mierze remastering, trochę nowej zawartości.

- Poprawiono znacznik, aby zmniejszyć hałas wizualny, gdy jest blisko znacznika.

- Spustu życia nie można już anulować.

- Wysysanie życia nie spowalnia już gracza, jeśli nie wysysa życia z przeciwnika.

- Naprawiono miganie Wymiany Dusz po lewej stronie ekranu przez <1 sek.

- Naprawiono błędy rzucania, które czasami występowały podczas Wymiany Dusz


McGinnis

- Zaktualizowano do korzystania z nowego systemu dźwiękowego broni.

- Zaktualizowano głos - w dużej mierze remastering, ale trochę nowej zawartości.

- Nowe efekty miotacza i błysku wylotowego.

- Poprawki efektów wystrzału zapory rakietowej.

- Dodano efekt zapory rakietowej, aby lepiej łączyć pociski w przestrzeni z bohaterem.


Miraż

- Zaktualizowano o nowe niestandardowe animacje.

- Dodano symulację ogona.

- Ogniste Skarabeusze nie powodują już anulowania Magicznego Dywanu.

- Ogniste Skarabeusze działają teraz z ustawieniem "Brak czasu odnowienia" w teście bohatera.

- Zmieniono efekty osłabienia i wzmocnienia Ognistych Skarabeuszy.

- Zwiększono opóźnienie rzucenia Tornada z 0,0 sek. do 0,1 sek.

- Tornado niszczy teraz zniszczalne rekwizyty.

- Dostosowano dźwięk aktywacji Znaku Dżinna, aby nie był zbyt głośny, jeśli zostanie użyty na wielu wrogach jednocześnie.

- Dodano nową animację odradzania.

- Podróżnik ma teraz niestandardową animację na swoim modelu docelowym.


Mo i Kryl

- Naprawiono wyświetlanie premii do zdrowia z superumiejętności po najechaniu kursorem na Mo & Krill na tablicy wyników.

- Naprawiono działanie Nory, która modyfikowała prędkość ruchu (bez jej rzucenia) w statystykach aktywnego gracza.

- Naprawiono błędy rzucania, które czasami występowały w przypadku kombinacji


Kieszeń

- Dostosowano hitboxy do modelu.

- Zaktualizowano vo - remastering pass, brak nowej zawartości.


Siedem

- Naprawiono czasami utknięcie w formie szkieletu na zawsze.

- Poprawiono efekt statycznej szarży, aby aoe lepiej działało jako ostrzeżenie o czasie, zwiększając widoczność pod koniec.


Shiv

- Nie można już anulować Cięcia i Kostkowania.

- Zaktualizowano głos - remastering pass, brak nowej zawartości.

- Zmieniono efekt wskaźnika debuffu Zabójczego Ciosu, aby usunąć strzałkę i dodać krótki efekt debuffu na ofierze.


Sinclair

- Zaktualizowano model o nową broń różdżkową.

- Przeniesiono do nowego zestawu animacji.

- Widmowy Asystent ma teraz zaktualizowaną grafikę.

- Zaktualizowano pociski Widmowego Asystenta, aby wychodziły z wylotu wieżyczki.

- Naprawiono zachowanie przez Sinclaira niektórych pasywnych premii ze skradzionych superumiejętności po ich użyciu.

- Naprawiono wrogie Mo i Krill otrzymujące premie ze skopiowanych superumiejętności.

- Naprawiono błąd, gdy zarówno Sinclair, jak i wrogi Mo & Krill używali swoich superumiejętności w tym samym czasie (gdy jedna się kończyła, kończyły się obie).

- Dodano dźwięk ostrzeżenia dla heksu królika Sinclaira po jego umieszczeniu.

- Nie pokazywano zmian statystyk umiejętności skradzionych w wyniku użycia superumiejętności podczas podglądu przedmiotów w sklepie.

- Naprawiono efekty wystrzału Widmowego Asystenta, aby nie podążały za pociskiem.

- Zwiększono głośność pętli i przekierowania pocisku Vexing Bolt.

- Telegraf przekierowujący Vexing Bolt wyświetla się teraz na pionowej geometrii.


Vindicta

- Naprawiono zacinanie się przybliżenia, jeśli próbowano użyć Zabójstwa podczas ogłuszenia lub uciszenia.

- Zaktualizowano głos - w dużej mierze remastering, ale dodano trochę nowej zawartości.


Lepki

- Naprawiono błąd, który umożliwiał zabicie członków drużyny wychodzących z Kostki.

- Nowe efekty wystrzału broni i zaktualizowany pocisk.



Vyper

- Zaktualizowano, aby korzystać z nowego systemu dźwiękowego broni.

- Zaktualizowano głos - mnóstwo nowej zawartości dla ulubionego przestępcy wszystkich łajdaków.

- Zaktualizowano dźwięki eksplozji Petrifying Bola i bezpośredniego trafienia, aby było wyraźniej słychać bezpośrednie trafienie.


Strażnik

- Zaktualizowano pierścień wizualny Binding Word, aby był bardziej widoczny.


Yamato

- Dostosowano głośność dźwięku potwierdzenia trafienia Power Slash, aby zapewnić

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2025 02 > Aktualizacja Deadlock Map Rework: Valve zmienia nową strzelankę MOBA z bohaterami, wprowadzając szybkie zmiany w aktualizacji
Julian van der Merwe, 2025-02-27 (Update: 2025-02-27)