Akumulator Rivian R1S Max o zasięgu 400 mil pojawia się w konfiguratorze jako oszałamiająca opcja o wartości 16 000 USD dla wariantów z dwoma silnikami
Kiedy Rivian rozpoczął wysyłkę elektrycznego SUV-a R1S w sierpniu 2022 r., pojazd był dostępny tylko z pakietami akumulatorów Standard i Large, zapewniającymi odpowiednio 260 mil i 352 mile zasięgu. Teraz wydaje się, że marka przygotowuje się do dostarczania jednostek R1S z pakietem Max jak również - jako atrakcyjna opcja za 16 000 USD.
Na razie pakiet Max wydaje się być ograniczony do wariantów Dual-Motor i Performance Dual-Motor r1S, a w obu pojazdach opcja ta kosztuje 16 000 USD. To około ~ 114 USD za milę w stosunku do standardowego pakietu i ~ 208 USD za milę w stosunku do dużego pakietu, co czyni go dość kosztowną aktualizacją. Dla porównania, Tesla's Model Y wynosi ~ 93 USD za milę, jeśli zdecydujesz się na Model Y Long Range zamiast podstawowego Modelu Y.
Wysokie ceny pakietu Max mogą być celowym posunięciem Rivian w celu ograniczenia zamówień do klientów, którzy szczerze go potrzebują, a nie tych, którzy po prostu chcą stłumić niewłaściwie umiejscowiony lęk przed zasięgiem. Może to być również po prostu konsekwencja strategii zasięgu Rivian - w której nadrabia brak aerodynamiki poprzez układanie baterii o większej pojemności - co może również prowadzić do dłuższych czasów ładowania.
W przypadku pakietu Max jest to prawdopodobnie akumulator o pojemności 180 kWh, co oznacza, że ładowanie od pustego do pełnego będzie wymagało znacznego czasu oczekiwania, nawet w szybkich ładowarkach DC.
Kup Seweder EV Charging Cable Garage Door Pass Through Protector na Amazon.