Amazfit Pop 3S startuje z gigantycznym wyświetlaczem AMOLED i budżetową ceną
Amazfit w pełni ujawnił Pop 3S, po opublikowaniu zwiastunów na Amazon na początku tego tygodnia. Zgodnie z oczekiwaniami, Amazfit Pop 3S opiera się na 1,96-calowym wyświetlaczu AMOLED o rozdzielczości 502 x 410 pikseli. Podczas gdy firma nadal podkreśla, że smartwatch ma metalową obudowę, podejrzewamy, że jest to powłoka nałożona na plastikową ramkę.
Niemniej jednak, firma dołącza przycisk sprzętowy ze stali nierdzewnej i opcjonalny pasek do zegarka ze stali nierdzewnej. Dodatkowo, Pop 3S jest wyposażony w ponad 100 fabrycznie załadowanych trybów sportowych i własne aplikacje, które odzwierciedlają funkcje smartfona, takie jak odtwarzanie muzyki i połączenia telefoniczne. Należy pamiętać, że nie ma sklepu z aplikacjami innych firm, tak jak w przypadku smartwatchy z systemami watchOS, WearOS i HarmonyOS. Mimo to Amazfit ma zintegrowane mikrofony, mały głośnik i czujniki do monitorowania tętna, poziomu tlenu we krwi i jakości snu.
Co więcej, Pop 3S obsługuje funkcję zawsze włączonego wyświetlacza (AOD). Nie potwierdzono jednak, w jakim stopniu wpływa to na żywotność baterii. Wydaje się, że firma ocenia smartwatch na do 12 dni pracy na baterii, ale tylko przy wyłączonej funkcji AOD. Obecnie Pop 3S jest dostępny tylko w Indiach, gdzie jest sprzedawany za 5 999 INR (~ 73 USD). Okaże się, czy Amazfit planuje zaoferować Pop 3S w innych miejscach, tak jak ma to miejsce w przypadku nadchodzącej serii Cheetah Seria Cheetah.