Amazfit ogłosił nową funkcję oprogramowania, która na pierwszy rzut oka jest czymś, co właściciele marki smartwatche mogli pragnąć od jakiegoś czasu. Jest on przeznaczony do korzystania z NFC zintegrowanego z urządzeniami do noszenia, takimi jak Balance dostępny na Amazon, aby (potencjalnie) uczynić życie użytkownika wygodniejszym. Z drugiej strony, nadal może brakować w jednym kluczowym obszarze.
Nowa funkcja jest przeznaczona do przechowywania i aktualizowania cyfrowych wersji różnych kart i ma "miejsce" na maksymalnie 13 z nich. Z drugiej strony, te karty są najwyraźniej tylko odmianą "członkostwa" lub "tranzytu", a nie odmianą płatnicze a nie płatnicze.
Dlatego też, chociaż nowa funkcja może pozwolić na ominięcie własnego portfel aby robić takie rzeczy, jak zbieranie punktów premiowych w kawiarni sieciowej lub wsiadanie do pociągu z kartą Amazfit smartwatch, nadal nie może działać jako zamiennik Google Pay, ponieważ nadal jest to jedna z niestandardowych mini-aplikacji Zepp mini-aplikacji.
Marka ma teraz własną funkcję Zepp Pay funkcję, której celem jest wzmocnienie płatności zbliżeniowe płatności za pośrednictwem połączonej Mastercardchoć jej dostępność może się różnić w zależności od regionu.
W innych wiadomościach Amazfit, jego ChatGPT-oparty na Zepp Flow dołączyło teraz więcej sztucznej inteligencji do obsługi klienta online marki.
"Inteligentny agent" jest zasilany przez LiveX AI i jest wspierany w celu zapewnienia "płynnego i angażującego doświadczenia zakupowego" z "osobistym akcentem".
Źródło(a)
Amazfit Email Release