Amazon Ads otrzymuje nowe możliwości generowania wideo oparte na sztucznej inteligencji
Chociaż Amazon Ads wykorzystuje generatywną sztuczną inteligencję już od jakiegoś czasu, zawsze jest miejsce na ulepszenia w tej dziedzinie i właśnie dodali nowy generator wideo AI, a także funkcję obrazu na żywo. Nowe funkcje są bezpłatne i mogą być wykorzystywane do tworzenia filmów na podstawie pojedynczego obrazu.
Według Amazon, generator wideo "tworzy niestandardowe filmy generowane przez sztuczną inteligencję, dostosowane do wyróżniającej się oferty sprzedaży i funkcji produktu, wykorzystując unikalne spostrzeżenia Amazon, aby ożywić historię produktu", a wszystko, czego potrzebuje, to pojedynczy obraz danego produktu. Z drugiej strony, funkcja obrazu na żywo jest częścią nowego generatora obrazów opartego na sztucznej inteligencji i ma również na celu tworzenie wizualizacji, które poprawiają skuteczność reklam.
Niedawne badanie przeprowadzone przez Wyzowlcytowane przez Amazon, ujawniło, że nie mniej niż 89% konsumentów chce oglądać więcej treści wideo od swoich ulubionych marek. Nic dziwnego, że sprzedawcy często napotykają na bariery czasowe i kosztowe, które są obecnie niszczone przez narzędzia oparte na sztucznej inteligencji, takie jak nowe generatory wideo i obrazów Amazon. Na razie narzędzia te znajdują się w fazie beta i mogą je wypróbować tylko wybrani reklamodawcy z USA. Na podstawie ich opinii zostaną wprowadzone pewne poprawki, a dostęp do nich uzyskają dodatkowi użytkownicy i rynki.
Użytkownicy Amazon Ads mogą obecnie pobrać Ultimate Guide to Amazon Ads Ricka Wonga : Zaawansowane taktyki i najlepsze praktyki: For the Amazon FBA Sellers and Agencies, a nawet autorów za jedyne 2,99 USD w formacie Kindle (70% zniżki, cena katalogowa 9,99 USD), w twardej oprawie (16,33 USD) lub w miękkiej oprawie (9,99 USD).