Amazon's Haul chce zmierzyć się z Temu i Shein z tanimi produktami
Amazon jest jednym z największych sprzedawców internetowych, a mając kilku konkurentów, musi znaleźć nowe sposoby, aby sprostać wymaganiom swoich klientów lub ryzykować ich utratę na rzecz rywali. Ostatnio musiał zmagać się z Temu, nowym graczem na scenie sprzedaży detalicznej online, znanym z tanich produktów pochodzących z Chin. Jego odpowiedzią na popularność Temu jest nowa usługa o nazwie Amazon Haul, która koncentruje się na przedmiotach, które kosztują 20 USD lub mniej, w tym samym przedziale cenowym, w którym mieści się większość zapasów Temu.
Amazon Haul będzie oferować różnorodne przedmioty z wielu kategorii, w tym modę, elektronikę, dom i styl życia. Według Amazon, większość przedmiotów dostępnych w Haul ma cenę poniżej 10 USD, a wszystkie przedmioty są objęte gwarancją od A do Z, która chroni klientów podczas zakupów w sklepie, niezależnie od tego, czy przedmiot jest sprzedawany przez Amazon, czy jego partnerów.
Oprócz oferowania tanich przedmiotów, kupujący będą mogli również zaoszczędzić, kupując więcej przedmiotów na Haul, ponieważ zamówienia o wartości 50 USD lub więcej otrzymują 5% zniżki, a zamówienia o wartości 75 USD lub więcej otrzymują 10% zniżki. Zamówienia docierają w ciągu jednego do dwóch tygodni, a wysyłka jest bezpłatna, jeśli Państwa zamówienia osiągną 25 USD lub więcej, w przeciwnym razie kosztuje 3,99 USD.
Jeśli zakupiony przedmiot nie przypadnie Państwu do gustu, Amazon zaoferuje bezpłatne zwroty, jeśli kosztują one ponad 3 USD w ciągu 15-dniowego okresu dostawy. Będzie można również zwrócić produkty do ponad 8000 punktów odbioru w całych Stanach Zjednoczonych, takich jak Amazon Fresh, Whole Foods Markets, UPS, Kohl's i Staples.
Amazon Haul znajduje się w fazie beta i jest na razie dostępny tylko w Stanach Zjednoczonych i można uzyskać do niego dostęp tylko w aplikacji mobilnej. W aplikacji znajduje się teraz dedykowana zakładka Haul. Jeśli nie jest ona widoczna, należy zaktualizować aplikację.