Apple Klienci kont oszczędnościowych zarzucają opóźnienia w wypłatach przelewów
Apple's Portfel biznes otrzymał przytłaczający impuls po uruchomieniu "wysokodochodowego APY" (4,15%) Oszczędnościbez opłat, bez minimalnych depozytów i bez minimalnego salda" (bez doradztwa finansowego). Jednak według niektórych klientów gigant z Cupertino powinien był również ujawnić podobny brak obsługi klienta, wsparcia i szybkości transakcji.
The Wall Street Journal (WSJ) udokumentował doświadczenia Apple Użytkownika Savings, Nathana Thackera, który twierdzi, że transfer 17 000 USD z tego konta na inne trwał ponad 14 dni. Podobnie, inny klient, Kevin Smyth, twierdzi, że usługa "nie jest gotowa na czas największej oglądalności", ponieważ "trzyma twoje pieniądze jako zakładników z recenzjami bezpieczeństwa", takimi jak ta, która zahamowała jego własny przelew w wysokości 10 000 USD.
W związku z tym WSJ zwraca uwagę, że transakcje obejmujące tak stosunkowo duże sumy pieniędzy mogą rzeczywiście podlegać zwiększonej kontroli pod kątem przeciwdziałania praniu pieniędzy (AML), co może również wpłynąć na prawdopodobieństwo ich opóźnienia.
Apple Partner fintech Savings Goldman Sachs odpowiedział również na skargi posiadaczy depozytów, twierdząc, że ci, którzy doświadczają takich opóźnień w transferze, są w mniejszości. Niemniej jednak, niektórzy klienci podobno skrytykowali również obsługę klienta dostawcy usług, pod względem jej jakości i spójności.
Kup ESR HaloLock Power Bank Wallet aby zabezpieczyć swoje fizyczne karty na Amazon