Apple Sklep ze Specjalistą uruchamia wirtualny Sklep na stronach sprzedaży internetowej
Klienci w poszukiwaniu "prawdziwych" Apple najlepiej mieszkają w zasięgu jednego z oficjalnych sklepów giganta z Cupertino Stores. Dla tych, którzy jednak nie są, nowa opcja Shop with a Specialist może być dostępna.
Składa się on z "bezpiecznego" jednokierunkowego (w tym, że konsument może zobaczyć "Specjalista", ale nie odwrotnie) wideo czat, który użytkownik może aktywować na stronie apple.com/shop/buy-iphonew celu uzyskania dostępu do "światowej klasy usług i porad ekspertów", gdy rozważają zakup nowego iPhone'a - jeden z nowych SKU Vanilla 14 w kolorze żółtym może, jako Apple podpowiedzi w odsłonięciu tej nowej usługi.
Fakt, że firma nie uciekła się do boty w toczeniu tej nowej usługi na rynku amerykańskim (od 07:00 do 19:00 PST od poniedziałku do niedzieli) może być dobrodziejstwem dla Apple pracowników detalicznych, którzy chcą utrzymać swoją pracę w coraz bardziej niepewnych czasach.
Ich firma może nie pobłażać obecnemu szałowi zwolnień po pandemii zwolnień do tej pory; potem znowu, bezpieczeństwo pracy w jej ramieniu detalicznym jest przedstawiane jako coraz bardziej niepewne te dni, z praktykami takimi jak zamrożenie zatrudniania, mniej dostępnych godzin i bardziej kapryśne zwolnienia podobno idące dalej.
To, wraz z pogłoskami o taktykach takich jak odkładanie aktualizacji do HomePod to sposób, w jaki Apple może radzić sobie z obecnym klimatem ekonomicznym.
Pick up an iPhone 14 Plus odnowiony na Amazon