Awaria klucza Modelu X zmusza Glenna Howertona do rezygnacji z Tesli po tym, jak wsparcie nie mogło pomóc, a tryb holowania nie działał
"Always Sunny" aktor Glenn Howerton miał wstrząsającą historię awarii breloczka Tesli Model X do opowiedzenia w 53. edycji podcastu programu. Podczas swojej "bogatej chwili Zen", Glenn wszedł do podziemnego parkingu Director's Guild of America, mimo że zauważył, że coś było nie tak z jego pilotem przy poprzednich startach. Mimo to potrzebował Modelu X, by dostać się na seans, i użył aplikacji Tesli, by otworzyć i uruchomić samochód.
Kiedy musiał odejść, jednak nie było połączenia komórkowego w garażu podziemnym, więc nie mógł ani uruchomić samochód, ani nawet go otworzyć. Poszedł do Rite Aid i dostał nową baterię do breloczka, ale to nie okazało się być problemem z nim. W takich przypadkach Tesla też ma awaryjne rozwiązanie, które wyjaśnia w swoim przewodniku użytkownika aplikacji mobilnej https://www.tesla.com/ownersmanual/model3/en_hk/GUID-F6E2CD5E-F226-4167-AC48-BD021D1FFDAB.html:
Aby aplikacja mobilna mogła komunikować się z pojazdem, zarówno Twój telefon, jak i pojazd muszą być aktywnie podłączone do sieci komórkowej. Tesla zaleca, aby zawsze mieć funkcjonalny klucz fizyczny łatwo dostępne, jeśli parkowanie w obszarze z ograniczonym lub nieobecne usługi komórkowe, takie jak kryty garaż
"Always Sunny" ołowiu Uber-ed do domu i wrócił w sobotę rano z kartą klucza, który jest trzecim sposobem na odblokowanie i uruchomienie pojazdu elektrycznego, jeśli wszystko inne zawiedzie. Glenn był w stanie odblokować drzwi i dostać się do swojego Modelu X, ale samochód nie uruchomił się bez względu na to, jak umieścił kartę kluczową w pobliżu miejsca, nad którym miał jej użyć.
Po rozmowie z tuzinem osób w Tesli - w tym z ich ekipą pomocy drogowej - do późnego popołudnia, nikt nie był w stanie wymyślić, co zrobić poza tym, co już zrobił. Ostatecznie, Glenn powiedział "straciłeś klienta 10 lat dzisiaj" do osoby w sprzedaży, który był najszybszy, aby dostać się do
Rozmawiał z AAA o holowniku, ale powiedzieli, że mają tylko kilka z prześwitem wystarczająco niskim, aby wydobyć Model X z podziemnego parkingu. Następnie udał się do domu, ponieważ musiał być na telefonie z technikami Tesli, ale nie było odbioru w dół, gdzie samochód jest, podczas gdy wymagali, aby być w samochodzie rozwiązywania problemów.
Glenn w końcu znalazł usługę holowniczą, która mogła dostać opony Modelu X na szynach z kołami i wydostali samochód z garażu około 9:30 PM, więc usterka kluczowego pilota Tesli zajęła mu cały dzień. Po wyjściu na zewnątrz, aplikacja Tesli połączyła się, samochód ruszył i mógł ponownie jeździć Modelem X po okolicy, choć sytuacja z key fobem nadal nie została rozwiązana i musi unikać parkowania pod ziemią
"Technologia mnie zawiodła, ludzkość mnie ocaliła" - tak brzmiało jego końcowe podsumowanie, ponieważ wszyscy strażnicy, a także ekipa budowlana na parkingu Director's Guild byli wyłącznie pomocni i wyrozumiali, podczas gdy wsparcie Tesli próbowało dowiedzieć się, co poszło nie tak i ostatecznie nie mogło.
Get Anycars Tesla Model X/3/Y Carbon Key Card Holder on Amazon
Źródło(-a)
Podcast "Always Sunny(YouTube)