Awarie górnych wahaczy Rivian alarmują właścicieli - wydaje się, że winne są centra serwisowe
Jeśli chodzi o startupy EV, Rivian R1T i jego siostra, R1S, były imponująco wolne od poważnych problemów i wycofań. Nowy raport z Carscoopsrzuca jednak światło na szczególnie irytującą i frustrującą kwestię, której doświadczają ostatnio właściciele Rivian R1T.
Okazuje się, że centra serwisowe Rivian mogą nie dokręcać prawidłowo śrub na przednim górnym wahaczu podczas serwisowania elektrycznych pickupów. Problem nie wydaje się być odizolowany od właścicieli oddających swoje pojazdy elektryczne do serwisu. Co najmniej jeden użytkownik na Reddicie skarżył się, że otrzymał swój nowy R1T ze śrubą górnego wahacza, która prawie całkowicie wypadła.
Pierwszy użytkownik na Reddicie, który cierpiał z powodu niedawnego problemu, stwierdził:
Właśnie nasz R1T był serwisowany pod kątem pokrowca Tonneau i kilku innych rzeczy. Następnego dnia przejechaliśmy przez tory kolejowe i koło całkowicie odskoczyło w bok.
Sugeruje to, że w centrum serwisowym lub fabryce Rivian wydarzyło się coś, co spowodowało poluzowanie górnej śruby sterującej, która następnie całkowicie wypadła, gdy kierowca przejechał przez tory kolejowe.
Na szczęście wydaje się, że nikt jeszcze nie został ranny w wyniku awarii górnego wahacza, ale problem ten przypomina wycofanie z 2022 r. wydane przez NHTSA. Podobnie, poprzednie wycofanie dotyczyło górnego wahacza i jego połączenia ze zwrotnicą, co mogłoby potencjalnie spowodować niebezpieczną sytuację, gdyby połączenie rozpadło się nawet przy niewielkich prędkościach.
Jak dotąd nie pojawiły się żadne aktualizacje dotyczące jakichkolwiek rozwiązań dla właścicieli, którzy opublikowali informacje na ten temat w Internecie, chociaż wydaje się prawdopodobne, że Rivian wymieni wszelkie uszkodzone komponenty - szczególnie w przypadku nowo dostarczonego R1T.
Proszę kupićuchwyt samochodowy Peak Design z obsługą bezprzewodowego ładowania Qi2.
Wheel Fell Off ????????
byu/StrangeExchange86 inRivian