BMW i7: First reviews find much praise for German automaker's US$119,300 electric flagship sedan ↺
Podczas gdy wielu potencjalnych nabywców o przeciętnych dochodach jest zszokowanych niebotycznymi cenami EV i dlatego muszą wybierać spośród stosunkowo niewielkiej liczby przystępnych cenowo samochodów elektrycznych, istnieje obfitość pojazdów zasilanych bateriami w ultra-luksusowym segmencie rynku. Starając się konkurować z Teslą Model S, niemiecki producent samochodów BMW wprowadził niedawno swój najnowszy EV w tej kategorii cenowej powyżej 100 000 USD; a tak zwane BMW i7 zostało teraz w końcu poddane próbie przez niektórych recenzentów.
Wśród innych publikacji, niemiecki recenzent z InsideEVs został zaproszony na imprezę prasową, podczas której miał okazję prowadzić BMW i7 na malowniczych drogach słonecznej Kalifornii. Chwalił on 536-konnego sedana za przyzwoite przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,7 sekundy, ale zrównoważony rozkład masy i nisko położony środek ciężkości BMW i7 skutkuje również bardzo bezpośrednim i precyzyjnym prowadzeniem. Z drugiej strony, recenzent skrytykował niektóre zbyt skomplikowane funkcje i cechy elektrycznego BMW serii 7, które mogą łatwo przytłoczyć kierowców, którzy nie są technicznie uzdolnieni.
Zauważył również, że elektryczny sedan sprawia wrażenie, jakby został zaprojektowany na rynek amerykański i chiński, co mogłoby zrazić niektórych europejskich nabywców. Dlatego nie dziwi fakt, że amerykański YouTuber Kyle Conner z kanału "Out of Spec Reviews" bardzo spodobało się BMW i7, a nawet nazwał je nowym punktem odniesienia. Sympatyczny recenzent samochodowy był pod szczególnym wrażeniem niezwykle cichej i doskonale odizolowanej kabiny, która jego zdaniem może rywalizować nawet z Rolls Roycem. Aby poznać więcej wrażeń związanych z drogim BMW i7, polecamy obejrzeć jego obszerną wideorecenzję na stronie https://www.youtube.com/watch?v=eLbpRZznqi4który jest również osadzony pod tym artykułem.
Źródło(-a)
InsideEVs, Out of Spec Reviews, Obraz: BMW