Podczas gdy Cybertruck Tesli może mieć tylny układ kierowniczy, aby skręcać na na dziesięciocentówkęale BYD Denza Z9 GT może parkować równolegle w niewiarygodnie ciasnych przestrzeniach niemal na całej swojej długości dzięki tylnym kołom chodzącym jak kraby.
BYD właśnie ponownie zademonstrował możliwości Denza Z9 GT, aby przypomnieć wszystkim, do czego zdolny jest ten samochód u progu jego globalnej premiery w Europie i innych regionach.
Z9 GT, który jest dostępny zarówno z napędem elektrycznym, jak i hybrydowym plug-in, jest wyposażony w silnik skrętny w każdym tylnym kole, który pozwala na imponujące manewry skręcania, prowadzenia lub parkowania.
Wiodący w branży 20-stopniowy układ kierowniczy tylnych kół BYD zawstydza Cybertrucka, ponieważ Tesla zaczęła od 3-stopniowego układu kierowniczego skrętua następnie powiedział, że odblokowuje 10-stopniową ulepszenie. Z drugiej strony, strzelający hamulec Denza, choć większy niż Porsche Panamera, ma promień skrętu wynoszący zaledwie 4,62 m (15,2 stopy) i może chodzić pod kątem 15 stopni, aby slalomować między przeszkodami.
Być może najciekawszą sztuczką, jaką oferuje imponujący układ napędowy Sanfang z trzema niezależnymi silnikami, jest jednak możliwość parkowania równoległego w wyjątkowo ciasnych przestrzeniach, prawie tak dużych jak jego długość.
System obraca prawe tylne koło do przodu, wykonując jednocześnie ruch wsteczny lewym tylnym kołem, a samochód po prostu wsuwa się w swoją przestrzeń za dotknięciem palca na wyświetlaczu konsoli centralnej. Nie trzeba dodawać, że wygląda to na dość obciążające dla opon, ale może od czasu do czasu wyciągnąć niedoświadczonego kierowcę z sytuacji.
Pomimo imponujących osiągów układu napędowego o mocy 965 KM, dwukomorowego zawieszenia pneumatycznego, wyświetlacza od słupka do słupka lub dwóch lodówek, to właśnie taka sztuczka z pewnością odbije się echem wśród entuzjastów samochodów, gdy BYD próbuje ustanowić swoją nową markę premium Denza.
BYD również nie jest obcy takim akrobacjom, ponieważ niedawno zademonstrował, jak jego Yangwang może wykorzystywać dwukomorowe zawieszenie pneumatyczne do krótkiego przelotu nad wybojami, a nawet paski kolcówjeśli zajdzie taka potrzeba.
Proszę kupić złącze ścienne 80A Tesla Gen 2 z kablem 24' na Amazon
Źródło(a)
BYD przez Dominic Lee (X)