Beoplay H100: Rywal Bose wypuszcza nowe bezprzewodowe słuchawki nauszne klasy ultra-premium z obsługą LDAC
Na początku tego tygodnia informowaliśmy, że firma Bose postanowiła uczcić 60. rocznicę powstania wypuszczając odświeżone nie tylko słuchawek QuietComfort Ultra, ale także słuchawek QuietComfort Ultra Earbuds i Ultra Open Earbuds. Teraz Bang & Olufsen (B&O) wykonał podobny ruch, choć z zupełnie nowym sprzętem. Podobnie jak wcześniej Beoplay H95 (obecnie 845,45 USD na Amazon), B&O ogłosiło Beoplay H100, aby zbiegło się to z tym, co uważa za kamień milowy urodzin.
W tym przypadku firma obchodzi 100-lecie istnienia, choć dopiero w przyszłym roku. Niemniej jednak, Beoplay H100 można już zamawiać na wielu rynkach w opcjach kolorystycznych Hourglass Sand, Infinite Black i Sunset Apricot. Chociaż Beoplay H100 jest następcą Beoplay H95, jego cena jest około dwukrotnie wyższa od poprzednika i wynosi 1499 euro w strefie euro, 1299 funtów w Wielkiej Brytanii i 1549 dolarów w Stanach Zjednoczonych.
Nic dziwnego, że B&O rzuca znaczące marketingowe twierdzenia, aby poprzeć wygórowane ceny słuchawek. Na przykład, nie tylko opisuje Beoplay H100 jako "techniczne arcydzieło", ale także wyznacza "nowe standardy" z "potężnym basem" i "zapierającym dech w piersiach dźwiękiem". W tym celu słuchawki wyposażono w 40-milimetrowe tytanowe przetworniki o paśmie przenoszenia od 10 Hz do 40 kHz.
Dodatkowo, Beoplay H100 mogą pochwalić się oprogramowaniem "EarSense", które dostosowuje dźwięk do użytkownika, a także obsługą kodu Bluetooth LDAC. Co więcej, B&O planuje otworzyć swoje słuchawki na inne kodeki Bluetooth Hi-Fi na początku przyszłego roku. Co więcej, Beoplay H100 oferują do 32 godzin pracy na baterii z włączoną funkcją ANC i Bluetooth Multipoint. Proszę zobaczyć stronę internetową B&O aby uzyskać więcej informacji.