Blizzard obiecuje naprawić wyciek pamięci w Diablo IV w następnej aktualizacji
Podczas gdy Diablo IV była relatywnie lepsza niż jej poprzedniczka, gra nadal ma swój udział w błędach. Jednak nie tak mała liczba graczy (w tym ja) została dotknięta wyciekiem pamięci (w tym ja) została dotknięta wyciekiem pamięci. Pobieżne wyszukiwanie w Google ujawnia, że problem istnieje od czasu otwartej bety gry https://www.reddit.com/r/diablo4/comments/13xyden/they_didnt_fix_the_gpu_memory_leak_from_last_beta/. Na szczęście pracownik Blizzarda w końcu odniósł się do problemu i obiecał jego rozwiązanie.
Na stronie w wątku Reddit adam Pez, dyrektor ds. rozwoju globalnej społeczności w Blizzardzie, obiecał, że wyciek pamięci w Diablo IV zostanie naprawiony w dużej aktualizacji 18 lipca, dwa dni przed premierą gry Premierą Season Of The Malignant . Wydaje się, że nie wszyscy są dotknięci tym problemem, ale wyciek wydaje się być niezależny od systemu, ponieważ osoby posiadające zarówno wysokiej klasy, jak i przestarzały sprzęt zgłosiły problem.
Na razie jedynym rozwiązaniem wydaje się być restartowanie Diablo IV co 30 minut i wyłączenie wysokiej jakości tekstur. Gracze skarżą się również na wyciek pamięci VRAM https://us.forums.blizzard.com/en/d4/t/vram-leak-over-time/34309choć w znacznie mniejszej liczbie. Niemniej jednak, spowodowało to przerwanie immersji, co może być frustrujące, zwłaszcza gdy Diablo IV zawiesza się w połowie Lochu Koszmaru.