Brose S Mag: Nowa iteracja silnika elektrycznego przynosi szereg ulepszeń i działa dłużej
Marka Brose, jako producent silników do rowerów elektrycznych, z pewnością będzie znana uważnym czytelnikom. Brose (tylko) działa jako producent silników i nie oferuje własnych e-rowerów, ale różne silniki Brose są używane przez różnych producentów e-rowerów, takich jak MAG Bikes czy Hercules.
W niedawnym komunikacie prasowym Brose ogłosiło nową wersję Brose S Mag. Jest mało prawdopodobne, aby klienci byli w stanie łatwo zidentyfikować rowery z nowym silnikiem - w razie wątpliwości klientom zaleca się bezpośrednie zapytanie producenta lub sprzedawcy. Nadal nie wiadomo, czy producenci będą reklamować korzystanie z nowych modeli silników.
Nowy Brose S Mag, podobnie jak inne silniki, które nie zostały specjalnie nazwane, został zaprojektowany tak, aby korzystać ze zoptymalizowanego paska napędowego i ulepszonej przekładni, co skutkuje znacznie dłuższą żywotnością. Brose reklamuje, że intensywne testy wytrzymałościowe zostały przeprowadzone w górach Harz w Niemczech, podczas których pokonano ponad 50 000 kilometrów i ponad milion metrów wysokości.
Najnowsze modyfikacje silników mają również sprawić, że będą one bardziej odporne na wnikanie wody, ponieważ woda będzie prawdopodobnie jednym z głównych problemów w silnikach wysokiej jakości w miarę upływu czasu. Mówi się również, że wprowadzono ulepszenia w zakresie oprogramowania i elektroniki. W komunikacie prasowym Brose otwarcie przyznaje, że po wprowadzeniu na rynek w 2018 roku miało problemy z przedwczesnymi awariami silników, które zostały potwierdzone przez raporty użytkowników.
Źródło(a)
Brose