Od momentu powstania w 2021 roku Nothing cieszy się ogromnym wzrostem. Firma podobno przekroczyła 1 miliard dolarów w całym okresie sprzedaży, jednocześnie podwajając swoje roczne przychody do 500 milionów dolarów w 2024 roku. To imponujące tempo, jeśli weźmiemy pod uwagę, że Nothing wprowadziło na rynek swój pierwszy produkt, wkładki douszne Ear (1), w 2021 roku, a swój pierwszy smartfon, Phone (1), w 2022 roku.
W ciągu zaledwie trzech lat Nothing wypuściło trzy generacje telefonów, z których najnowsza to Phone (3a) i Phone (3a) Proa także kilka różnych bezprzewodowych słuchawek dousznych z linii Nothing Ear. Firma stworzyła nawet budżetową submarkę "CMF" wraz z wydaniem CMF Phone 1 i towarzyszącymi jej akcesoriami, takimi jak CMF Watch i CMF Buds.
Łatwo więc zrozumieć, jak takie nieustanne tempo wzrostu może sprawić, że uznani producenci smartfonów będą się trochę martwić. Dyrektor generalny Nothing, Carl Pei, potwierdził teraz, że słyszał plotki o dużych firmach produkujących smartfony "płacących ludziom za pisanie negatywnych rzeczy" o Nothing.
Carl Pei twierdzi, że ta propaganda ze strony producentów smartfonów, którzy są "znacznie więksi od nas", ma na celu albo wymyślanie problemów związanych z produktami Nothing, albo wyolbrzymianie już znanych problemów. Tego rodzaju dezinformacja ma na celu zniechęcenie konsumentów do zakupu Produktów Nothing.
Chociaż Carl Pei nie wymienia żadnych nazwisk, wspomina, że jest zadowolony z faktu, że "firmy, które są 150 razy większe od nas, boją się nas". Uważa to za oznakę szacunku i ma nadzieję, że firmy zaczną grać na równych zasadach, co przyniesie korzyści klientowi końcowemu.
W końcu nie ma znaczenia, czy niektórzy rzekomi konkurenci stosują podejrzane taktyki, aby zdyskredytować Nothing, o ile Nothing może nadal wprowadzać ekscytujące produkty. Jak dotąd firmie udało się dokładnie to zrobić. Wynikający z tego sukces Nothing jest pozytywny dla konsumentów, ponieważ większa konkurencja jest zawsze lepsza.
Źródło(a)
Nic na YouTube, Teaser image: Nothing