Notebookcheck Logo

CEO Spotify potwierdza, że w drodze jest poziom "deluxe" z dźwiękiem w wysokiej rozdzielczości, większą kontrolą i ceną 18 USD miesięcznie

Spotify HiFi zostało po raz pierwszy ogłoszone przez firmę w lutym 2021 roku - ponad 3 lata temu. (Źródło obrazu: Spotify [edytowane])
Spotify HiFi zostało po raz pierwszy ogłoszone przez firmę w lutym 2021 roku - ponad 3 lata temu. (Źródło obrazu: Spotify [edytowane])
Dyrektor generalny Spotify mówił dziś o wersji "deluxe" Spotify podczas rozmowy telefonicznej dotyczącej zysków. Warstwa premium z dźwiękiem Hi-Fi, nad którą wciąż trwają prace, ma kosztować około 18 USD i oferować takie funkcje, jak zaawansowane zarządzanie biblioteką i listy odtwarzania oparte na sztucznej inteligencji. Dzieje się tak po opóźnieniach w początkowym planie "Spotify HiFi" i zmianie strategii konkurowania z rywalami, takimi jak Apple Music. Chociaż dokładne funkcje nie są znane, wdrożenie ma podobno nastąpić jeszcze w 2024 roku.
Software Business Audio

Dyrektor generalny Spotify, Daniel Ek, potwierdził podczas rozmowy telefonicznej dotyczącej wyników finansowych, że firma "nadal" opracowuje plan subskrypcji wyższego poziomu, oferujący lepszą jakość dźwięku i dodatkowe funkcje. Nawet po Projekt interfejsu użytkownika i planach cenowych, oczekujący użytkownicy są prawie tak samo nieuchwytni w odniesieniu do Spotify HiFi, jak kilka miesięcy (a nawet lat) temu.

Podczas gdy konkretna data premiery jest po raz kolejny nieobecna, Ek zasugerował wersję "deluxe" w cenie około 17-18 USD miesięcznie, co stanowi wzrost o 5 USD w stosunku do standardowej warstwy Premium. Jest to zgodne z wcześniejszym przeciekiem, który wskazywał na plan Spotify Hi-Fi za 16,99 USD. Oczekuje się, że nowy poziom będzie obejmował bezstratne strumieniowanie dźwięku, zaawansowane narzędzia do zarządzania biblioteką, listy odtwarzania oparte na sztucznej inteligencji oraz funkcje optymalizacji słuchawek / korektora.

Analitycy twierdzą, że początkowa strategia Spotify polegająca na sprzedaży bezstratnego dźwięku jako osobnego dodatku mogła być złym pomysłem, biorąc pod uwagę konkurentów, takich jak Apple Music oferuje dźwięk w wysokiej rozdzielczości w ramach swoich podstawowych subskrypcji (10,99 USD miesięcznie).

W dobrym drugim kwartale Spotify odnotowało wzrost miesięcznej liczby aktywnych użytkowników o 14% rok do roku do 626 milionów, a liczba subskrybentów wzrosła o 12% do 246 milionów. Całkowite przychody wzrosły o 20% do 3,8 mld euro, przy marży brutto sięgającej 29,2% i zysku operacyjnym poprawiającym się do 266 mln euro. CEO Daniel Ek przypisał ten sukces nieustannym innowacjom.

W związku z potencjalnym wprowadzeniem na rynek w 2024 r., dokładne cechy i funkcje tego poziomu "deluxe" zostaną (miejmy nadzieję) ujawnione w nadchodzących miesiącach.

Spotify poinformowało również o wynikach za drugi kwartał podczas dzisiejszej rozmowy telefonicznej. (Źródło: Spotify)
Spotify poinformowało również o wynikach za drugi kwartał podczas dzisiejszej rozmowy telefonicznej. (Źródło: Spotify)

Źródło(a)

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2024 07 > CEO Spotify potwierdza, że w drodze jest poziom "deluxe" z dźwiękiem w wysokiej rozdzielczości, większą kontrolą i ceną 18 USD miesięcznie
Anubhav Sharma, 2024-07-24 (Update: 2024-07-24)