CMF by Nothing to nowa submarka wprowadzona na rynek przez Carl Pei's Nothing
Nothing nie marnuje czasu na wprowadzanie nowej submarki. Zaledwie kilka lat po wprowadzeniu na rynek swojego pierwszego produktu, słuchawek Nothing ear (1) firma wprowadziła teraz na rynek "CMF by Nothing". Nothing wyrobiło sobie markę, tworząc designerskie słuchawki douszne i smartfony o charakterystycznym przezroczystym wyglądzie. Wprowadzając CMF by Nothing, dyrektor generalny Carl Pei powiedział, że celem nowej submarki jest stworzenie "nowej gamy produktów, które sprawią, że lepsze wzornictwo będzie bardziej dostępne".
CMF to skrót od "Color, Material, and Finish", a pierwsze produkty z tej submarki pojawią się jeszcze w tym roku. Pierwszymi urządzeniami, które zadebiutują w języku projektowania CMF by Nothing, będzie para słuchawek dousznych i smartwatch, które będą charakteryzować się "czystym designem". Oprócz tego, że będą dostępne z cenowego punktu widzenia, nadal będą wyróżniać się "zaufaną jakością" Nothing. Różni się to od podstawowej gamy produktów Nothing, która koncentruje się na "innowacjach projektowych", tworząc produkty "premium" przy użyciu "najnowszych technologii".
Pei powiedział, że produkty CMF by Nothing będą opracowywane przez oddzielny zespół w ramach Nothing, co ma "zapewnić, że nie będą odwracać uwagi od naszych głównych produktów". Według Pei, nowe produkty CMF by Nothing będą charakteryzować się "taką samą dbałością o wrażenia użytkownika" jak produkty Nothing i obiecał, że będą "działać naprawdę dobrze". Powiedziano nam, że więcej szczegółów na temat nowych produktów CMF zostanie podanych "w nadchodzących miesiącach". Obejrzyj zapowiedź Pei w filmie osadzonym poniżej.