Centurion prezentuje No Pogo SL, nowy lekki rower elektryczny all-mountain
Rower elektryczny Centurion No Pogo SL został wprowadzony na rynek UE. Oferowane są dwa modele all-mountain, No Pogo SL R6000i i No Pogo SL R8000i. Rowery elektryczne są wyposażone w akumulator BOSCH Compact PowerTube o pojemności 400 Wh z dołączoną ładowarką 4 A.
Rowery No Pogo SL są napędzane silnikiem Bosch SX o mocy 250 W i momencie obrotowym 55 Nm. Można wybierać spośród wielu trybów, w tym Turbo, E-MTB, Tour+ i ECO, przełączając się między nimi za pomocą przełącznika BOSCH Mini Remote. Jeśli chodzi o zawieszenie, R6000i ma widelec FOX 36 Factory o skoku 150 mm z przodu i amortyzator FOX Float Factory o skoku 145 mm. R8000i ma widelec RockShox Lyrik Select+ ze skokiem 150 mm i RockShox Deluxe Select+ ze skokiem 145 mm z tyłu. R6000i ma hamulce i przekładnię SRAM, podczas gdy te same części w R8000i pochodzą od Shimano.
Inne funkcje rowerów elektrycznych obejmują opony Schwalbe, reflektor SUPERNOVA Mini 2, tylne światła, uchwyt na butelkę i dzwonek. Rowery elektryczne mają lekką ramę z włókna węglowego, dostępną w rozmiarach S, M, L i XL, w różnych wersjach kolorystycznych. Oba modele mogą wytrzymać obciążenie do 140 kg (~309 funtów), przy czym R6000i i R8000i ważą średnio 18,7 kg (~41,2 funta) i 18,5 kg (~40,8 funta). Rowery elektryczne Centurion No Pogo SL R6000i i R8000i można już kupić w Europie za odpowiednio 7 999 euro i 9 999 euro. Rowery elektryczne są dostępne u dealerów w krajach takich jak Niemcy, Austria i Włochy.