Chevrolet Blazer EV pada ofiarą marży dealerów w wysokości 10 000 USD, zanim GM zdąży jeszcze rozpocząć produkcję seryjną
Podczas gdy rząd federalny USA wprowadził zachęty podatkowe, aby pomóc w przejściu na pojazdy elektryczne, salony samochodowe wydają się podążać w przeciwnym kierunku. Marże dealerów stały się tak agresywne, że dyrektor generalny VW North America, Pablo Di Si, niedawno odniósł się do nich publicznie podczas premiery elektrycznego autobusu VW.
Wygląda na to, że potencjalni nabywcy Chevroleta Blazera EV będą musieli zmierzyć się z podobną walką podjazdową, dzięki marżom dealerskim w wysokości 10 000 USD https://www.andrewchevrolet.com/new/Chevrolet/2024-Chevrolet-Blazer+EV-ff81eb730a0e094a301b4c6ed452fe2a.htmjak zauważył Carscoops. Kiedy Chevrolet Blazer został zapowiedziany, wzbudził więcej niż odrobinę entuzjazmu, dzięki rozsądnej sugerowanej cenie detalicznej, sportowemu wyglądowi i potężnemu układowi napędowemu AWD. Jednak marża dealera w wysokości 10 000 USD na Blazera EV RS o wartości 60 000 USD stawia go na tym samym terytorium, co dwusilnikowy Tesla Model X, który jest powszechnie uważany za samochód luksusowy.
Inny dealer, Harbor Chevroletma Blazera EV RS w cenie 65 215 USD - to nieco bardziej zadowalająca marża w wysokości 5 000 USD w stosunku do sugerowanej ceny detalicznej, ale to wciąż znacznie ponad 10 000 USD więcej niż Tesla Model Y Performance.
Proszę pomyśleć o modelu sprzedaży bezpośredniej Tesli, ale wyeliminowanie marż dealerskich przyniosło firmie wiele korzyści, jeśli chodzi o postrzeganie przez konsumentów. GM może po raz kolejny uciec się do grożenia swojej sieci dealerskiej, tak jak to miało miejsce, gdy po raz pierwszy ogłoszono Silverado EV. Wtedyfirma wysłała wiadomość e-mail z informacją, że każdy dealer, który doda nieuzasadnione koszty do sugerowanej ceny detalicznej Silverado EV, będzie miał zmniejszoną lub całkowicie odebraną alokację.
Kup model samochodu Fms 1:18 Chevrolet K10 RC Crawler 2,4 GHz, 4WD na Amazon.