Citigroup ogłasza nowe narzędzia AI dla pracowników w ośmiu krajach
Citigroup, trzecia co do wielkości firma inwestycyjna i świadcząca usługi finansowe w USA, ogłosiła, że rozpocznie wdrażanie narzędzi AI do 140 000 pracowników w ośmiu krajach.
Zgodnie z wewnętrzną notatką opublikowaną przez agencję Reuters, Tim Ryan, szef działu technologii i rozwoju biznesu, przedstawił dwa narzędzia - Citi Assist i Citi Stylus.
Citi Assist ułatwi pracownikom wyszukiwanie wewnętrznych zasad i procedur banku. Według Ryana, będzie on działał jak "super inteligentny współpracownik na wyciągnięcie ręki, aby pomóc w poruszaniu się po powszechnie używanych zasadach i procedurach w zakresie HR, ryzyka, zgodności i finansów"
Drugie narzędzie, Citi Stylus, może podsumowywać, porównywać lub wyszukiwać wiele dokumentów. Oba narzędzia będą dostępne dla 140 000 pracowników w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, na Węgrzech, w Indiach, Irlandii, Polsce, Singapurze i Wielkiej Brytanii.
W wywiadzie dla agencji Reuters Ryan powiedział, że firma będzie monitorować i sprawdzać, w jaki sposób pracownicy korzystają z narzędzi, aby tworzyć dla nich nowe funkcje. Pracownicy są również zachęcani do dzielenia się swoimi propozycjami. Ryan wierzy, że narzędzia "pomogą uprościć pracę i zwiększyć produktywność"
Źródło(a)
Źródło obrazu: Zdjęcie autorstwa Octavio Elí na Unsplash