Creality świętuje osiągnięcie 12 milionów dolarów w ciągu ośmiu miesięcy posiadania własnej strony internetowej
Creality to firma, która kiedyś mogła uważać, że będzie musiała zadowolić się drukarkami 3D typu business-to-business drukarki 3D sprzedażą. Jednak, jak sama teraz zauważa, zaczęła zdobywać trakcję wśród prywatnych konsumentów, gdy jej CR-10 "poszła wirusowo na YouTube" w 2016 r., jak np domowa produkcja szał na domową produkcję nabrał rozpędu.
Jego rosnąca popularność wśród vlogerów i entuzjastów w ogóle skłoniła OEM do rozpoczęcia creality.comjak również jego połączony sklep zasilany przez platformę Shopazza, chociaż nie uczynił tego GoPro-esque do połowy 2022 roku (i nadal sprzedaje za pośrednictwem kanałów stron trzecich, takich jak Amazon).
Niemniej jednak, marka twierdzi, że przez cały ten czas przyciągnęła około 3 milionów odwiedzających na całym świecie, którzy wydali ponad 12 milionów dolarów na drukarki takie jak nowy Ender 3 V2 Neo z nową "cichą płytą główną" i wyjmowaną magnetyczną płytą konstrukcyjną ze stali sprężynowej w ciągu tych 8 miesięcy.
Creality planuje teraz rozszerzyć swoją łączną liczbę 4,5 miliona drukarki 3D sprzedanych w "192 krajach i regionach", utrzymując swoją "wysokiej jakości, zwięzłą i opartą na technologii tożsamość marki" poprzez swoją stronę internetową.