Notebookcheck Logo

Cube: Hybrydowy e-rower z silnikiem zamontowanym centralnie, napędem pasowym i przekładnią CVT już dostępny

Cube Kathmandu Hybrid Comfort Pro 800: wysokiej klasy rower elektryczny jest już dostępny (źródło zdjęcia: Cube)
Cube Kathmandu Hybrid Comfort Pro 800: wysokiej klasy rower elektryczny jest już dostępny (źródło zdjęcia: Cube)
Nowy e-rower od Cube walczy o uwagę klientów. Rower jest wyposażony w bardziej precyzyjny silnik elektryczny wraz z przekładnią CVT i rezygnuje z klasycznego łańcucha do przenoszenia napędu.
E-Mobility Launch

Na rynku zadebiutował Cube Kathmandu Hybrid Comfort Pro 800 2025. Ten e-rower można zamówić z klasyczną diamentową ramą lub jako model typu step-through. Dostępnych jest kilka rozmiarów ram i opcji kolorystycznych, choć pełna dostępność we wszystkich konfiguracjach wydaje się obecnie ograniczona. W cenie 3799 euro jest to rower elektryczny klasy premium, choć w tej samej kategorii dostępne są bardziej przystępne cenowo opcje z prostszymi komponentami

W przeciwieństwie do tradycyjnych rowerów napędzanych łańcuchem, Cube Kathmandu Hybrid Comfort Pro 800 wykorzystuje napęd pasowy Gates do przenoszenia mocy. Rower jest wyposażony w bezstopniowy system przekładni w piaście firmy Enviolo, zapewniający płynną zmianę biegów w ograniczonym zakresie. Taka konfiguracja zwiększa niezawodność i wymaga mniej konserwacji w porównaniu z konwencjonalnymi układami napędowymi. Sercem e-roweru jest silnik Bosch Performance Line CX Smart z napędem pośrednim (5. generacji), zapewniający solidny moment obrotowy 85 Nm, zapewniający potężne wsparcie na podjazdach lub podczas przyspieszania. Wbudowany akumulator o pojemności 800 Wh zapewnia znacznie większy zasięg. Oznacza to mniej postojów na ładowanie dla osób dojeżdżających do pracy w mieście i większą dostępność energii podczas dłuższych przejażdżek lub wycieczek.

Rower został zaprojektowany z myślą o komforcie nawet w terenie, wyposażony w amortyzowany widelec o skoku 100 mm i amortyzowaną sztycę podsiodłową, aby wygładzić nierówności terenu. Ważący około 28,5 kg rower jest w pełni wyposażony w błotniki, zintegrowane oświetlenie, tylny bagażnik i podpórkę. Aby zapewnić siłę hamowania, rower wykorzystuje hamulce hydrauliczne z 180-milimetrowymi tarczami na przednim i tylnym kole.

W zestawie znajduje się tylny bagażnik i światła (źródło zdjęcia: Cube)
W zestawie znajduje się tylny bagażnik i światła (źródło zdjęcia: Cube)
Karbonowy pasek napędowy zasadniczo nie wymaga konserwacji ani smarowania (źródło zdjęcia: Cube)
Karbonowy pasek napędowy zasadniczo nie wymaga konserwacji ani smarowania (źródło zdjęcia: Cube)

Źródło(a)

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2024 12 > Cube: Hybrydowy e-rower z silnikiem zamontowanym centralnie, napędem pasowym i przekładnią CVT już dostępny
Silvio Werner, 2024-12-17 (Update: 2024-12-17)