CheckMag | Cybertruck jest dla handlarzy narkotyków i prawdziwych entuzjastów Carmageddonu
Kiedy Cybertruck został po raz pierwszy ogłoszony w listopadzie 2019 r., sam Elon Musk opisał go jako "całkiem science fiction" i "trochę jak ciężarówka Blade Runner". Teraz Cybertruck z 2019 roku jest wreszcie dostarczany do pierwszych użytkowników.
Podczas premiery twierdził że nadwozie ciężarówki ze stali nierdzewnej może wytrzymać pociski .45 i 9 mm z pistoletu. Statystycznie przeciętny Amerykanin ma większe ryzyko śmierci z powodu chorób serca lub raka niż postrzelenia. Jeśli więc nie zdarza się Panu/Pani regularnie jeździć samochodem na strzelnicę lub pracować w amerykańskiej szkole, szanse na posiadanie kuloodpornej ciężarówki są stosunkowo niskie. Jeśli są Państwo paranoikami lub pracują w przemyśle narkotykowym, może to być cecha, której Państwo szukają. Dla przeciętnego konsumenta, prawdopodobnie mniej.
Cybertruck ma wiele różnych wysokości jazdy, od "Entry" do "High". W najniższym punkcie oferuje wysokość, która ułatwia wsiadanie, aż do "High", która zapewnia pełne 12 cali prześwitu w stosunku do najniższego ustawienia. Umożliwi to Cybertruckowi skalowanie dość trudnego terenu. Jeśli jednak Elon nie zacznie instalować doładowań Tesli na australijskim odludziu lub w kanadyjskich Górach Skalistych (co, biorąc pod uwagę dotychczasowe osiągnięcia, jest prawdopodobnie całkiem prawdopodobne), będą Państwo ograniczeni do 350 mil zasięgu https://www.notebookcheck.net/Dual-motor-Cybertruck-range-and-automatic-frunk-opening-get-on-review-display.775626.0.html.
To nie jest tak, że można wrzucić zapasowy kanister z benzyną do bagażnika. Można jednak wypełnić jedną trzecią płaskiego łóżka masywną baterią, aby uzyskać dodatkowe 430 mil zasięgu. Wygląda na to, że standardowy Cybertruck jest bardziej przeznaczony do miejskiego offroadu i pokonywania wybojów niż do poważnej turystyki przygodowej. Fakt, że wersja z napędem na tylne koła podkreśla, że eksploracja backcountry nie jest cechą charakterystyczną Cybertrucka. Proszę tylko nigdzie nie jechać zimno.
Aby trafić do sprzedaży, Cybertruck musi spełnić obowiązujące w każdym kraju przepisy bezpieczeństwaz których niektóre są bardziej rygorystyczne niż inne. Prawdopodobnie dlatego w najbliższym czasie nie zobaczą Państwo Cybertrucka w UE. Ale to nadwozie ze stali nierdzewnej o grubości 3 mm i przód, który wygląda jak Gort z filmu " Dzień, w którym zatrzymała się Ziemia", krzyczy "zejdź mi z drogi" i z pewnością zapewni pasażerom przewagę nad przeciętnym samochodem, w który można wjechać. Odrobina odporności na zderzenia to bonus, biorąc pod uwagę, że funkcja Autopilota w samochodach Tesli nie ma najlepszych osiągnięćale co z pieszymi? To kanciaste nadwozie i bezlitosne panele narobią bałaganu komuś, kto znajdzie się między miejscem, w którym jedzie, a przednimi reflektorami. Przynajmniej fragmenty kości nie porysują lakieru.
Tak więc Cybertruck jest ciężkim, kuloodpornym, kanciastym, minimalistycznym, nafaszerowanym technologią pojazdem elektrycznym, który nie może przejechać więcej niż 340 mil od ładowarki, chyba że wypełnią Państwo swoją płaską platformę masywną baterią. Tańsza wersja nie jest przeznaczona do jazdy w terenie, ale wszystkie modele wygrają w starciu z pieszym lub rodzinnym sedanem. Nie żyjemy w świecie Carmageddonu (dostępne na Amazon*), ale jeśli nasze miasta zaczną naprawdę potrzebować cybertrucków, może nadejść czas na ucieczkę na wzgórza. (Lub przynajmniej 341 mil od najbliższego doładowania)
Źródło(a)
Plecak cybernetyczny, CarandDriver, Motortrend, NYTimes, YouTube (Marques Brownlee), Tutaj, Tesla, Time
Obrazek zwiastujący: Zdjęcie autorstwa Robert Linder na Unsplash