Cybertrucks padają jak muchy zaledwie kilka kilometrów po dostawie - problemy z akumulatorem, elektryką i układem kierowniczym nękają pickupa Tesli
Kiedy Elon Musk powiedział "wykopaliśmy własny grób z Cybertruckiem", kiedy przemawiał podczas rozmowy z inwestorami Tesliprawdopodobnie nie spodziewał się, że jego słowa okażą się słuszne tak szybko, jak to się stało. Jednak ze skarg na forach Tesli, a nawet na stronie skarg NHTSA wynika, że Cybertruck sprawia swoim właścicielom kłopoty - niektóre zaledwie kilka minut po otrzymaniu dostawy.
Jeden z właścicieli, który działa pod adresem @bradybd na X (dawniej Twitter) poinformował, że jego Cybertruck zażądał zjechania na pobocze zaledwie 21 mil (ok. 34 km) po odebraniu pojazdu. Podczas gdy głównym winowajcą w jego przypadku wydaje się być akumulator niskiego napięcia, elektryczny pickup miga również ostrzeżeniem o konieczności serwisowania systemu klimatyzacji.
Hey @elonmusk — just picked up my @Tesla CyberBeast. Drove five miles, parked, and now it won’t drive. Only 21 miles on the odometer. What gives? pic.twitter.com/vM4hUm8ofQ
— Brady Brim-DeForest (@bradybd) April 4, 2024
Inny właściciel na stronie Cybertruck Owner's Club stwierdził, że jego Tesla Cybertruck zaczęła mieć problemy z systemem ładowania niecałe dwa tygodnie i zaledwie 300 mil (ok. 483 km) po odebraniu pojazdu. Zgodnie z postem, Cybertruck początkowo przestał ładować się na ładowarce AC, gdy osiągnął 80%, ale nadal jechał normalnie.
Ostatecznie jednak Cybertruck wyświetlił błąd "Hvbatt_a223" i w ogóle odmówił ładowania, co wymagało wezwania pobliskiego centrum serwisowego Tesli, które odholowało pojazd i ustaliło, że akumulator wysokiego napięcia wymaga wymiany.
W chwili pisania tego tekstu właściciel nie otrzymał jeszcze swojego Cybertrucka z centrum serwisowego Tesli, co zostało potwierdzone w komentarzu zamieszczonym na stronie w dniu publikacji w dniu publikacji.
Inny właściciel i YouTuber, Lamar MKopublikował swoje doświadczenie z awarią Cybertrucka na YouTube. Podobnie jak w przypadku wyżej wymienionych raportów, incydent ten wydaje się być serią kaskadowych błędów, które spowodowały, że Cybertruck został odholowany przez Teslę do serwisu.
W klipie opublikowanym na YouTube, wraz z kilkoma postami na Xwłaściciel demonstruje prawdziwą listę problemów ze swoim Cybertruckiem. Ponownie obejmuje to akumulator wysokonapięciowy i klimatyzację, ale tym razem problemy zaczęły się od kodu błędu związanego z blokadą mechanizmu różnicowego.
Później akumulator wysokonapięciowy, układ kierowniczy i układ kierowniczy tylnych kół spowodowały, że Cybertruck wszedł w tryb uśpienia i wymagał wizyty w centrum serwisowym.
Wydaje się, że różne problemy z Teslą Cybertruck nie ograniczają się również do mediów społecznościowych i postów na forach internetowych. Jedna ze skarg na stronie NHTSA's Cybertruck complaint tracker mówi o problemach użytkownika z niskonapięciowym układem elektrycznym i tylnym układem kierowniczym. Ta konkretna skarga zawiera również szczegóły dotyczące znacznie opóźnionych czasów serwisowania Cybertrucka, co było tematem dyskusji w pobliżu premiery Cybertrucka.
Wcześniej informowaliśmy również o kilku wczesnych egzemplarzach Cybertruck, które zostały wysłane z nieprawidłowo zainstalowanymi zatrzaskami drzwiktóre będą musiały zostać sprawdzone i poprawione przez Teslę.
Miejmy nadzieję, że te problemy są po prostu związane z wczesną produkcją, tak jak miało to miejsce w przypadku wielu innych pojazdów elektrycznych Tesli, a firma może wkrótce rozwiązać te problemy.
Kup uchwyt na telefon Peak Design na Amazon lub pomiń dojazdy do pracy dzięki elektrycznemu rowerowi GoTrax Everest z maksymalnym zasięgiem 50 mil i maksymalną prędkością 53 mil na godzinę od Best Buy.