Decathlon wypuszcza nową wersję elektrycznego roweru towarowego BTWIN R500E
Decathlon wprowadził na rynek nową wersję roweru BTWIN R500E Electric Longtail Cargo Bike. Model został wprowadzony na rynek w 2022 roku jako Elops R500E i od tego czasu został przemianowany. Ten e-rower był najpierw dostępny w szałwiowej zieleni i beżu, z pomarańczową wersją glinianą która pojawiła się pod koniec ubiegłego roku. Teraz firma wprowadziła matową czarną wersję, a wkrótce spodziewany jest również pomarańczowy wariant słonecznikowy.
R500E oferuje przedni kosz do przechowywania i tylny bagażnik, który może być również używany jako fotelik dziecięcy. E-rower ma silnik o mocy 250 W i momencie obrotowym do 58 Nm, co pomaga w transporcie ładunków o masie do 170 kg (~ 375 funtów). Według Decathlon, bateria o pojemności 672 Wh pozwala na jazdę ze wspomaganiem do 90 km (~ 56 mil) w trybie Eco, zmniejszając się do 50 km (~ 31 mil) w trybie Power; warto zauważyć, że szacunki te zakładają, że rowerzysta waży około 80 kg (~ 176 funtów), trasa nie obejmuje wielu wzniesień i nie ma bagażu. Za pomocą ekranu LCD można przełączać tryby wspomagania i wyświetlać pozostały poziom naładowania baterii. Inne funkcje obejmują 8-biegową tylną przerzutkę Microshift, hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro i światła.
Rower cargo Decathlon BTWIN R500E w kolorze matowej czerni można kupić w krajach UE, takich jak Francja, Hiszpania i Włochy za 2 999,99 euro, czyli w tej samej cenie, co inne wersje kolorystyczne. Oczekuje się, że słonecznikowo-pomarańczowy rower R500E będzie również sprzedawany w cenie 2 999,99 € na tych rynkach. W Holandii, czarna edycja jest nieco droższa i kosztuje 3 019,99 €, pomimo tego, że zielone i pomarańczowe gliniane modele są sprzedawane za 2 999,99 €. W Wielkiej Brytanii czarny wariant jest obecnie tańszy i kosztuje 2 699,99 GBP, a nie 2 999,99 GBP.