Podczas gdy większość graczy pozytywnie zareagowała na InZOI, odkrycie Denuvo wzbudziło obawy. Środek antypiracki okazał się skuteczny, ale może wpływać na wydajność, w zależności od jego wdrożenia. Co więcej, wydawca nie ujawnił jego zastosowania na stronie Steam gry. Na szczęście producent i dyrektor InZOI ogłosił usunięcie Denuvo z wersji wczesnego dostępu.
A Steam Denuvo Games Group wykrył, że gra łączyła się z domeną należącą do technologii antypirackiej. Na kilka dni przed premierą InZOI datą premieryodpowiedź od zespołu deweloperskiego potwierdziła włączenie gry. Dobrą wiadomością dla graczy jest jednak to, że nie pozostanie ona w kodzie gry na długo.
Hyungjun "Kjun" Kim opublikował na Discordzie długą odpowiedź na krytykę dotyczącą Denuvo. Reżyser przeprosił graczy za włączenie DRM bez powiadomienia ich o tym. Chociaż nie potwierdził, czy Denuvo powróci w przyszłych kompilacjach, wydaje się mało prawdopodobne, aby pojawiło się ponownie we wczesnym dostępie.
Kjun sugeruje, że usunięcie Denuvo może prowadzić do crackowanych wersji InZOI. Mimo to ma nadzieję, że zachęci to do tworzenia niekończącej się zawartości niestandardowej, a oficjalne wsparcie dla modów spodziewane jest w maju. Usunięcie ochrony eliminuje wszelkie szanse na ingerencję w te kreacje. Ponadto niektórzy kupujący unikają gier z Denuvo, twierdząc, że negatywnie wpływa na wydajność. Jak wyjaśnia Kjun, posiadanie jak największej liczby graczy inwestujących w tytuł przyczyni się do jego długoterminowego sukcesu.
Jeśli InZOI podąży tą samą tę samą ścieżkę co The Sims 4, DLC zarobi dla Krafton więcej niż sama gra podstawowa. Po dacie premiery wczesnego dostępu InZOI 28 marca, twórcy planują wydawać kosmetyki i przedmioty co trzy miesiące. Gracze mogą również spodziewać się co najmniej jednego dużego DLC w okresie testowym. Na razie jednak zawartość jest wliczona w cenę 40 dolarów za wersję wczesnego dostępu.
Źródło(a)
Game Rant, InZOI discord