Wydane przez moi rai games w 2020 roku, Monster Sanctuary otrzymało przytłaczająco pozytywne opinie od graczy, a teraz niemiecki niezależny deweloper powraca z kolejnym obiecującym tytułem. Podczas gdy Monster Sanctuary łączyło w sobie oswajanie potworów i metroidvanię, Aethermancer łączy w sobie oswajanie potworów i formułę roguelite w mieszance, która zapowiada się co najmniej tak dobrze, jak jej poprzedniczka.
Publiczne demo Aethermancer pojawiło się wczoraj na Steamie i jak dotąd zbiera wyłącznie pozytywne recenzje. Oficjalny opis brzmi następująco:
"Zostań Aethermancerem i walcz u boku mitycznych stworzeń. Eksploruj nieustannie zmieniające się Fractured Ruins, planuj swoje ruchy w wymagających bitwach turowych i obserwuj, jak twoje potwory stają się silniejsze od poprzednich wcieleń i przeciwstawiają się śmierci!"
Lista funkcji jest całkiem interesująca, w tym unikalne umiejętności żywiołów dla każdego potwora, które można ulepszać, proceduralnie generowany świat do odkrycia, strategiczne bitwy turowe 3 na 3, odblokowywane klasy graczy i wiele więcej. Liczba potworów wynosi obecnie około 50 i najprawdopodobniej wzrośnie wraz z kolejnymi aktualizacjami.
Data premiery pełnej wersji gry nie została jeszcze ujawniona, ale pewne jest, że trafi ona na te same platformy co jej poprzedniczka, czyli Windows, macOS i SteamOS+Linux. Osoby zainteresowane tym tytułem powinny śledzić stronę oficjalną stronę Steam gryktóra różni się od tej, na której znajduje się wspomniane wcześniej publiczne demo. Wymagania systemowe są bardzo skromne, w zasadzie tylko 2 GB pamięci i dwurdzeniowy procesor na wszystkich platformach, wraz z praktycznie dowolną kartą graficzną wydaną w ostatniej dekadzie.
Źródło(a)
Future Friends Games (za pośrednictwem poczty elektronicznej, w imieniu moi rai games)