Domowa bieżnia VR Omni One przed oficjalną premierą
VR jest nadal wspierany, aby zapewnić większą immersję, przekonanie i ogólną przyjemność z gry gier - a także potencjał dopasowania go do aktywności fizycznych w tym procesie. Niestety, wraz z tymi potencjalnymi zaletami pojawiają się niemal nieuniknione wady utraty kontaktu z rzeczywistym otoczeniem, które nie zawsze jest w stanie pomieścić taki wirtualny atletyzm.
Virtuix to start-up, który twierdzi, że jego produkty mogą chronić graczy (i ich rzeczy) przed VR-owym odpowiednikiem utraty Wii kontrolera. Składają się one z "wielokierunkowych" bieżni z wbudowanymi uprzężami, które paradoksalnie mają na celu stworzenie nieskrępowanegoVR umożliwiając graczowi wykonywanie większej liczby ruchów w grze bez obawy o zderzenie z czymkolwiek (lub kimkolwiek).
W związku z tym gracz może biegać w dowolnym kierunku, kucać, a nawet skakać (do pewnego stopnia) podczas korzystania z bieżni z serii Omni. Produkty te można było zobaczyć głównie w komercyjnych środowiskach https://virtuix.com/omni-arena VR - jednak najnowsza iteracja jest przeznaczona do użytku domowego.
Zaprojektowany, aby zajmować minimalną przestrzeń na podłodze o średnicy około 4 stóp, Omni One ma również własny zestaw słuchawkowy (chociaż bieżnia może być używana bez niego) i obecnie ma obsługiwać ~ 30 "najlepszych gier" w momencie premiery. Najwyraźniej istnieje do tej pory jako jednostki beta tylko dla inwestorów, ale wkrótce ma trafić do przedsprzedaży. Z potencjałem VR w innych obszarach, takich jak fitnessmoże rzeczywiście mieć miejsce w domu przyszłości.
Kup Syntech VR Elite dla Meta Quest 2 na Amazon