Dragon's Dogma 2 wkrótce otrzyma poprawkę na problemy z wydajnością procesora PC
Fani Dragon's Dogma musieli czekać aż dwie generacje konsol, aby zagrać w Dragon's Dogma 2 przy marnych 30 FPS na PlayStation 5 i Xbox Series S| X. Niestety, gracze PC nie są w lepszej sytuacji, ponieważ gra przynosi nawet Ryzen 7 7800X3D na kolana w gęsto zaludnionych regionach. Na szczęście otwarty świat jest stosunkowo stabilny w porównaniu. Na szczęście Capcom zdaje sobie sprawę z problemu. W oświadczeniu dla IGNprzedstawiciel firmy powiedział, co następuje:
W niektórych sytuacjach, gdy wiele postaci pojawia się jednocześnie, zużycie procesora może być bardzo wysokie i może wpływać na liczbę klatek na sekundę.
Dragon's Dogma 2 prawie na pewno otrzyma łatkę pierwszego dnia, gdy pojawi się na wszystkich platformach jutro (22 marca). Nie wiadomo jeszcze, czy poprawi ona problem ze spadkiem liczby klatek na sekundę na PC. Co ciekawe, jest to jedna z pierwszych gier na silniku RE Engine, która słabo radzi sobie na PC, prawdopodobnie ze względu na rozległość świata gry.
Dragon's Dogma 2 jest jednym z lepiej ocenianych tytułów w 2024 roku, ze średnią oceną Metacritic wynoszącą 87. Niemniej jednak lepiej byłoby poczekać na kilka poprawek wydajności, które pojawią się na komputerze, zanim zdecydują się Państwo na zakup. Chociaż gra obsługuje DLSS 3.0, nie wiadomo, kiedy pojawi się obsługa FSR 3.0 i XeSS.