Ducati prezentuje nowy e-rower Futa All-Road z włókna węglowego
Ducati ujawniło https://www.ducati.com/ww/en/e-bike/futa nowy e-rower Futa All-Road. Model E-Road bazuje na oryginalnym modelu Futa, który pojawił się pod koniec 2022 roku. Według Ducati, nowszy rower elektryczny ma lepsze osiągi w porównaniu do swojego poprzednika.
Futa All-Road ma ten sam silnik w tylnej piaście, FSA System HM 1.0, co standardowa Futa. Oferuje on moc do 250 W, moment obrotowy 42 Nm i pięć poziomów wspomagania przy prędkościach do 25 km/h (~16 mph). Identyczny jest również akumulator 250 Wh, przechowywany w rurze dolnej i opcjonalny wzmacniacz zasięgu. Za pomocą aplikacji FSA można przeglądać informacje o podróży i pozostałym czasie pracy baterii. Ulepszenia mają postać grupy osprzętu SRAM Rival eTap AXS, zastosowanej zamiast odpowiednika FSA K-Force, który można było zobaczyć w oryginale. Wersja SRAM posiada hamulce tarczowe 160 mm i bezprzewodową elektroniczną zmianę biegów 2x12. Inne zmiany obejmują szersze opony Vittoria Terreno Dry, 38 mm z przodu i 35 mm z tyłu oraz kierownicę z włókna węglowego FSA K-WING AGX.
Rower Ducati jest również wyposażony w zestaw toreb Skuad na przygody z bikepackingiem. Model ma ramę monocoque z włókna węglowego, a rozmiar M waży 12,4 kg (~ 27,3 funta). E-rower Ducati Futa All-Road ma być dostępny u dealerów w czerwcu tego roku w czterech rozmiarach od XS do L. Plotki sugerują, że model będzie sprzedawany w cenie około 7 690 euro (8 340 USD). Ducati zauważa również, że produkt zostanie zaprezentowany na targach Eurobike we Frankfurcie w lipcu tego roku.