Wykonany przez Ponomarets Bikes, Eidolon to lekki rower elektryczny klasy premium z wieloma opcjami personalizacji, w tym bezprzewodowym układem napędowym. Przykładowo, klienci mogą wybierać między przerzutką elektroniczną SRAM Red AXS a przerzutką mechaniczną Ingrid RD1, obie w połączeniu z 12-biegową kasetą SRAM. Każdy model Eidolon jest wyposażony w silnik napędu tylnej piasty Mahle X20, który może generować 250 W mocy i 55 Nm momentu obrotowego, oferując maksymalną prędkość 25 km/h (ok. 15,5 mph). Silnik Mahle można również podłączyć do aplikacji iOS lub Android. Podobnie jak w przypadku wielu rowerów elektrycznych w tej klasie wagowej, bateria 236 Wh jest zintegrowana z ramą. Ponomarets Bikes twierdzi, że bateria może zapewnić zasięg do 100 km, ale liczbę tę należy uznać za najlepszy scenariusz.
Rower jest dostarczany z reflektorem Supernova i tylnym światłem, ale nie ma żadnych błotników ani bagażników. Podobnie jak sam rower, rama z włókna węglowego jest produkowana w Niemczech. Ważący zaledwie 9,9 kg Eidolon można uznać za bardzo lekki jak na rower elektryczny. Nieco zaskakujące jest to, że firma zdecydowała się stworzyć układ hamulcowy specjalnie dla tego roweru, choć został on opracowany we współpracy z 612 Parts i Voyager. Nie powinno jednak dziwić, że system wykorzystuje hamulce tarczowe. Eidolon kosztuje 12 600 euro (około 13 659 dolarów), bez podatków i kosztów wysyłki.