Elektryczna Toyota Land Cruiser Se porzuca surowe korzenie wraz z podobnym do Hiluxa pickupem EPU na Japan Mobility Show
Toyota była nieco wolniejsza niż inni tradycyjni producenci samochodów, jeśli chodzi o przyjmowanie pojazdów elektrycznych, ale koncepcje elektrycznego Land Cruisera Se i EPU, które prezentuje na tegorocznym Japan Mobility Show, pokazują, że Toyota w końcu poważnie traktuje nową branżę.
Toyota nie ujawniła zbyt wiele na temat koncepcji samochodów, poza zdjęciami i kilkoma punktami, ale z projektów można wiele wywnioskować. Toyota Land Cruiser Se, na przykład, widzi utylitarny design poprzednich modeli Land Cruiser porzucony na rzecz bardziej futurystycznego, luksusowego designu.
Kilka szczegółów, które Toyota ujawniła na temat Land Cruisera Se, obejmuje rozstaw osi wynoszący 3050 mm (120 cali), który wzrósł o około 200 mm w porównaniu z 2849 mm (112,2 cala) Land Cruisera 2024 ICE. Podczas gdy Land Cruiser Se doczekał się znaczących zmian konstrukcyjnych, które porzuciły surowy, gotowy do jazdy w terenie wygląd, elektryczny SUV nadal wygląda przyzwoicie muskularnie i zaskakująco przyziemnie, jak na koncepcję.
Z drugiej strony zdjęcia elektrycznego pickupa Toyota EPU ujawniają pojazd, który wydaje się nieco bardziej praktyczny. Nawet koncepcja https://www.notebookcheck.net/Toyota-teases-new-FT-3e-and-FT-Se-concept-EVs.760083.0.html - przypuszczalnie najbardziej niewiarygodna wersja pojazdu - ma tradycyjne klamki drzwi zamiast minimalistycznych, dotykowych listew, które są obecnie dostępne w wielu pojazdach elektrycznych.
Reszta projektu jest równie praktyczna, z krótkim przodem, kompaktowymi wymiarami i składaną środkową klapą, która skutecznie zwiększa przestrzeń ładunkową i powinna pozwolić na bardziej wszechstronne wykorzystanie łóżka.
Toyota przedstawi więcej szczegółów na temat swoich najnowszych elektrycznych przedsięwzięć podczas Japan Mobility Show jeszcze w tym tygodniu.
Proszę kupić zdalnie sterowany model Toyota Hilux FMS 1/18 RC Crawler K10 4WD na Amazon.