Notebookcheck Logo

Elektryczny hatchback Renault 5 E-Tech za 25 000 euro prezentuje ostry wygląd retro wraz z solidnym zasięgiem i debiutem w 2024 roku w najnowszym teaserze

Teaser nowego Renault 5 E-Tech EV ujawnia sylwetkę pojazdu produkcyjnego wraz z wieloma szczegółowymi ujęciami. (Źródło zdjęcia: Renault)
Teaser nowego Renault 5 E-Tech EV ujawnia sylwetkę pojazdu produkcyjnego wraz z wieloma szczegółowymi ujęciami. (Źródło zdjęcia: Renault)
Renault 5 E-Tech ma zostać wprowadzone na rynek w 2024 roku i czerpie inspirację z ducha pierwszego Renault 5 z 1972 roku. Uroczy mały elektryczny hatchback mierzy zaledwie 3,92 metra i będzie wyposażony w akumulator o mocy 52 kWh, zapewniający zasięg 400 km (249 mil) w cyklu WLTP.
E-Mobility Leaks / Rumors Launch

Nadchodzące Renault 5 EV od dawna obiecuje zapewnić radość z jazdy typową dla małego, lekkiego hatchbacka bez zbytniego uszczerbku dla praktyczności i zasięgu. Renault było jednak dość skryte w kwestii tego pojazdu, ujawniając informacje w kroplach i kroplach przed jego debiutem na targach motoryzacyjnych w Genewie w 2024 roku.

Najnowszy zwiastun https://media.renault.com/renault-lifts-another-corner-of-the-veil-on-renault-5-e-tech-electric-ahead-of-its-reveal-at-the-2024-geneva-international-motor-show/ francuskiej marki samochodowej daje nam dobre wyobrażenie o tym, czego możemy się spodziewać po pojeździe pod względem stylizacji i zasięgu. Chociaż dokładne konfiguracje układu napędowego pozostają tajemnicą - chociaż poprzedni komunikat prasowy https://media.renault.com/mobilize-v2g-where-the-future-electric-renault-5-becomes-a-source-of-energy/ wydaje się wskazywać na napęd na przednie koła - Renault potwierdziło, że Renault 5 E-Tech zostanie wprowadzone na rynek z akumulatorem 52 kWh, a pakiet 40 kWh dołączy do oferty później.

Akumulator o pojemności 52 kWh zapewnia zasięg do 400 km (249 mil) w cyklu WLTP, co daje mu solidną pozycję do konkurowania z nowo odświeżonym Mini Cooper SE a nawet standardowym Hyundaiem Ioniq 5 i 6 z napędem RWD.

Renault udostępniło również szereg zdjęć z bliska, które prezentują wizualizacje Renault 5 E-Tech i pokazują kilka interesujących elementów projektu. Po pierwsze, na masce znajduje się podniesiony wskaźnik ładowania, który jest hołdem dla wlotu powietrza z klasycznego Renault 5 Turbo.

Pozostałe zdjęcia nadwozia przedstawiają zdecydowanie retro-futurystyczny design, w którym wiele z tego, co wyróżniało koncepcyjne Renault 5 EV, pozostaje nienaruszone. Obejmuje to ostre, proste linie, szerokie nadkola i

Renault 5 E-Tech zadebiutuje na Salonie Samochodowym w Genewie 26 lutego, a bilet R5 R Pass o wartości 150 euro stanowi swego rodzaju opłatę rezerwacyjną dla tych, którzy chcą ominąć kolejkę we Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Belgii i Holandii.

Proszę kupić model samochodu Heller Renault R5 Turbo na Amazon.

Renault 5 E-Tech charakteryzuje się mocnymi liniami nadwozia i szerokimi nadkolami. (Źródło zdjęcia: Renault)
Renault 5 E-Tech charakteryzuje się mocnymi liniami nadwozia i szerokimi nadkolami. (Źródło zdjęcia: Renault)
Kontrolka akumulatora na pokrywie silnika zapala się, gdy akumulator jest w pełni naładowany. (Źródło zdjęcia: Renault)
Kontrolka akumulatora na pokrywie silnika zapala się, gdy akumulator jest w pełni naładowany. (Źródło zdjęcia: Renault)
Tył Renault 5 E-Tech ma charakterystyczny wygląd inspirowany stylem retro. (Źródło zdjęcia: Renault)
Tył Renault 5 E-Tech ma charakterystyczny wygląd inspirowany stylem retro. (Źródło zdjęcia: Renault)
 

Źródło(a)

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2023 12 > Elektryczny hatchback Renault 5 E-Tech za 25 000 euro prezentuje ostry wygląd retro wraz z solidnym zasięgiem i debiutem w 2024 roku w najnowszym teaserze
Julian van der Merwe, 2023-12- 1 (Update: 2024-08-15)