Elon Musk przeciwnik zatrudniania influencerów do złej sławy trybu samojezdnego Tesla za 100 USD za sztukę
Zamiast rejestrować błędy trybu Full Self-Driving Beta Tesli i zgłaszania ich w celu ulepszenia systemu autonomicznej jazdy, pewien "zatroskany obywatel" szuka negatywnego wkładu od influencerów z mediów społecznościowych, aby stworzyć short "Man vs Musk" z nagranymi wcześniej opiniami na temat Autopilota Tesli. Tym razem przedsięwzięcie nie jest autorstwa Dan O'Dowd's Dawn Project który ostatnio znalazł się w gorącej wodzie kąpany za stworzenie testów, w których system hamowania awaryjnego Autopilota nie wykrył manekinów wielkości dziecka.
Producentem jest Jordan Skopp, założyciel projektu Destructive Driving projektu, którego cel wydaje się obracać wokół zmiany zachowania Tesli i mentalności Elona Muska w szczególności:
Elon Musk zbudował swoją firmę samochodów elektrycznych, Tesla, wokół obietnicy, że reprezentuje przyszłość jazdy. Jednak Musk został celowo ton głuchy na epidemię rozproszonej jazdy. Fakt, zbudował swoje imperium disempowering kierowców od zdolności do zwracania uwagi i utrzymania ich samochód na drodze ...
Statystyki wypadków są bardzo wysokie. Ludzie jeżdżą osłabieni i rozproszeni bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Żyjemy w czasie globalnej pandemii rozproszonej jazdy. Produkty Tesli trafiają na ten dysfunkcyjny rynek, obsługując rozproszonych kierowców w sposób, który pogarsza problem.
Scenariusz filmu kontynuuje publiczne zaproszenie Elona Muska do "omówienia jego odpowiedzialności za priorytetowe traktowanie bezpieczeństwa samochodowego i drogowego ponad wszystkie inne względy dotyczące jego eksperymentów technologicznych z Teslą." Wynagrodzenie za udział w filmie wynosi 100 USD "za szacunkową 1 godzinę pracy," a platforma castingowa Backstage poszukuje rekrutacji "75-100 aktorów z silną obecnością / śledzeniem w mediach społecznościowych, aby przeczytać i samodzielnie nagrać nowy 10-15 minutowy monolog."
NHTSA obecnie rejestruje incydenty z Teslami, w których mógł być włączony "Autopilot, i analizuje je, aby określić, czy rzeczywiście mamy do czynienia ze statystyczną aberracją. Elon Musk wydaje się niezrażony dochodzeniami lub indywidualnym oburzeniem, i ma zobowiązał się do uruchomienia prawdziwie samojezdnej Tesli do końca rokuchoć nie jest jeszcze jasne, według jakich kryteriów. Tesla ma Dzień AI zaplanowany na 30 września, kiedy to może wytyczyć drogę dla swojego oprogramowania autonomicznej jazdy, zbyt.