Fiido M1 Pro (2024) debiutuje jako niedrogi e-rower typu fat-tire ze strategicznymi aktualizacjami
Najnowszy e-rower Fiido najnowszy e-rower 2024 nadal ma oryginalną konstrukcję M1 Pro, która wspiera jazdę po szlakach, a także dojazdy do pracy dzięki połączeniu miejski 20-calowa składana rama ze stopu aluminium z oponami 20x4 cale oponami.
Jest również nadal wykończony w kolorze czarnym i zielonym, chociaż ta nowa wersja jest również standardowo wyposażona w tylny bagażnik i oświetlenie. M1 Pro (2024) również ulepsza swojego poprzednika dzięki regulowanemu wspornikowi kierownicy, nowemu Velo siodełko i bardziej czytelny wyświetlacz.
Rower korzysta również z podwójnej sprężyny amortyzatory i moment obrotowy 50 niutonometrów (Nm) czujnik momentu obrotowego czujnik. M1 Pro (2024) ma maksymalną prędkość, którą można odblokować z 15,5 mil na godzinę (mph lub 25 km na godzinę (km/h)) do 24,9 mil na godzinę (40 km / h), chociaż zmniejszyłoby to jego zasięg zasięg na pełnym gazie z 58,72 km (~ 37 mil) do 31,85 km (~ 20 mil).
W związku z tym M1 Pro ma baterię 12,8 Ah (614,4 Wh) akumulator do podtrzymania 500W silnikdlatego też mógł zostać wprowadzony na rynek z ceną wstępną €899podczas gdy 750W ENGWE EP-2 Pro kosztuje 100 euro więcej na Amazon w Europie w momencie pisania tego tekstu.