Firma Sony wprowadza na rynek bieg Float Run, aby uwolnić użytkowników od niestabilności wkładek dousznych podczas treningu
Sony właśnie podążyło za swoim innowacyjnym LinkBuds z Float Runzupełnie nowy typ słuchawki skierowany do tych, którzy lubią mieć swoje urządzenia audio przy sobie podczas aktywności.
Japoński producent elektroniki wymyślił termin"off-ear ", aby opisać słuchawki Float Run, które, jako że nie wchodzą nawet nie wchodzą do do ucha użytkownika, jest całkiem trafny. Zamiast tego są one utrzymywane w miejscu za pomocą przypominających okulary haczyków na uszy połączonych krótkim elastycznym opaską na czaszkę tak, że "pozostają na miejscu bez względu na to jak biegacz się porusza".
Dlatego też, podobnie jak w przypadku LinkBuds, aktywna redukcja hałasu (ANC) nie wchodzi tu w grę. Z drugiej strony, pozwala to Float Runs na obsługę niezwykle duże 16mm przetworników, które jak Sony zapewnia, że "nie ma kompromisu" w kwestii ich rzeczywistego doświadczenia dźwiękowego, dostarczając "bardziej naturalny i szerszy dźwięk", aby iść w parze z treningiem.
Na stronie 33 gramy (g), słuchawki Float Run są również reklamowane jako ograniczają opór lub "nacisk" podczas sesji. Ich nowy kształt (możliwe, że jest to przekręcenie tego patentu) zawiera również Bluetooth 5.0, szacowaną na 10 godzin baterię, która ładuje się przez USB typu-C i (nieco zaskakująco) SBC/AAC obsługa kodeków z IPX4 rating.
Float Run (lub WI-OE610) Off-Ear (lub "otwarty") Wireless Headphone jest obecnie dostępny tylko w kolorze czarnym, co sprawia, że ich rzeczywiste (prawie) słuchawki, które są białe, prawdopodobnie przyciągają wzrok w sposób, który może nie być dobry. Są one obecnie wycenione na 129,99 USD na sony.com, ale nie będą dostępne do lutego 2023.