Fisker Ronin GT ujawniony jako zabójca Tesli Roadster z 600-milową baterią strukturalną, absurdalną docelową mocą i datą dostawy w 2025 r
Fisker już wcześniej przekazywał fanom pojazdów elektrycznych krople informacji na temat nadchodzącego kabrioletu Ronin GT, ale dyrektor generalny firmy, Henrik Fisker, w końcu dał nam właściwe spojrzenie na to, czego możemy się spodziewać, gdy nowy elektryczny samochód sportowy pojawi się na rynku w 2025 roku na to, czego możemy się spodziewać, gdy nowy elektryczny samochód sportowy wyląduje w 2025 roku.
Jeśli chodzi o najbardziej imponujące specyfikacje i funkcje, Fisker twierdzi, że Ronin osiągnie prędkość od 0 do 60 mil na godzinę w zaledwie dwie sekundy. Firma zamierza również zbudować Ronina wokół strukturalnego zestawu akumulatorów, który ma zapewnić ponad 600 mil zasięgu na jednym ładowaniu.
Dla porównania, Tesla Model S zapewnia do 1020 KM mocy i do 405 mil zasięgu, w zależności od konkretnego wyposażenia. Podobnie jak Model S, Ronin będzie dostępny z trójsilnikowym układem napędowym AWD, co oznacza, że powinien całkiem dobrze radzić sobie na torze i na niedoskonałych warunkach drogowych. To powiedziawszy, długo oczekiwany Tesla Roadster 2, który twierdzi, że ma zasięg 620 mil, wydawał się gotowy do premiery w 2023 roku w zeszłym roku i chociaż ostatnio niewiele o nim słyszeliśmy, ciekawie będzie zobaczyć, jak te dwa samochody sportowe wypadną, gdy czteromiejscowy elektryczny samochód sportowy Tesli w końcu zostanie wprowadzony na rynek.
Ciekawie będzie zobaczyć, czy Fisker będzie musiał uciekać się do ręcznego lub automatycznego przełączania między napędem AWD, FWD i RWD, aby osiągnąć ambitny zasięg 600 mil.
Fisker podkreślił również kilka udogodnień Ronina podczas transmisji na żywo, zwracając uwagę na przednie drzwi motylkowe i tylne drzwi samobójcze. Fisker postrzega Ronina jako luksusowy, przyjazny rodzinie sportowy sedan, który zapewnia ekscytujące wrażenia z jazdy.
Mówiąc o Roninie, Henrik Fisker wspomniał, że będzie on nośnikiem technologii dla marki, wskazując, że niektóre funkcje opracowane dla Ronina prawdopodobnie trafią w jakiś sposób do pojazdów takich jak PEAR, Ocean i Alaska.
Fisker nie ogłosił jeszcze cen dla Ronina, choć jest mało prawdopodobne, że zostanie on wprowadzony na rynek gdzieś na południe od 100 000 USD, biorąc pod uwagę, że będzie on przynajmniej częściowo budowany ręcznie, a więcej niż niewielka część będzie wykonana z włókna węglowego.
Kup przenośną regulowaną ładowarkę EV101 3,5 kW poziomu 1 i 2 na Amazon.