Fitbit Versa 2: Liczni właściciele zgłaszają, że smartwatche stają się bezużyteczne po najnowszej aktualizacji oprogramowania
Niedawno Fitbit rozpoczął rolowanie v35.72.1.23 dla Versa 2, które firma miała nadzieję rozwiązać zaległe błędy. Jednak kilka raportów na Fitbit Community sugeruje, że Fitbit nie zauważył krytycznego problemu w aktualizacji oprogramowania układowego. Dla odniesienia, błąd nie wydaje się dotyczyć wszystkichVersa 2jednostek.
Niezależnie od tego, te, które są dotknięte wykazują niefunkcjonalny ekran dotykowy lub nieprawidłowe wejścia. W związku z tym, nie jest możliwe, aby przejść przez ekran blokady na dotkniętych jednostek, czyniąc je bezużytecznymi. Podobno ponowne uruchomienieVersa 2nie rozwiązuje problemu, podobnie jak reset fabryczny. W rzeczywistości, smartwatch nie może być naprawiony do smartfona po wykonaniu tego ostatniego, skutecznie zamurowując go.
Co gorsza, wygląda na to, że Fitbit nie skomentował jeszcze sprawy i nadal dystrybuuje aktualizację. Obecnie Fitbit kieruje ludzi jedynie do kontaktu ze swoimi centrami obsługi klienta. Bez poprawki w oczach, na razie wydaje się rozsądne, aby uniknąć aktualizacji oprogramowania Fitbit na razie, dopóki nie potwierdzi, że problem nie jest już obecny.