Niedawno Fitbit rozpoczął rolowanie v35.72.1.23 dla Versa 2, które firma miała nadzieję rozwiązać zaległe błędy. Jednak kilka raportów na Fitbit Community sugeruje, że Fitbit nie zauważył krytycznego problemu w aktualizacji oprogramowania układowego. Dla odniesienia, błąd nie wydaje się dotyczyć wszystkichVersa 2jednostek.
Niezależnie od tego, te, które są dotknięte wykazują niefunkcjonalny ekran dotykowy lub nieprawidłowe wejścia. W związku z tym, nie jest możliwe, aby przejść przez ekran blokady na dotkniętych jednostek, czyniąc je bezużytecznymi. Podobno ponowne uruchomienieVersa 2nie rozwiązuje problemu, podobnie jak reset fabryczny. W rzeczywistości, smartwatch nie może być naprawiony do smartfona po wykonaniu tego ostatniego, skutecznie zamurowując go.
Co gorsza, wygląda na to, że Fitbit nie skomentował jeszcze sprawy i nadal dystrybuuje aktualizację. Obecnie Fitbit kieruje ludzi jedynie do kontaktu ze swoimi centrami obsługi klienta. Bez poprawki w oczach, na razie wydaje się rozsądne, aby uniknąć aktualizacji oprogramowania Fitbit na razie, dopóki nie potwierdzi, że problem nie jest już obecny.