Flagowy aparat Zeiss Vivo X100 (Pro) cieszy się ogromnym zainteresowaniem i jest o 740% lepszy od swojego poprzednika
W tym tygodniu Vivo zaprezentowało swoje dwa nowe flagowe smartfony, Vivo X100 i Vivo X100 Pro. Jak dotąd oba modele są dostępne tylko na rodzimym rynku producenta w Chinach. I wydaje się, że sprzedają się tam jak ciepłe bułeczki.
Hung Tao, wiceprezes Vivo, dał wgląd w rozpoczęcie sprzedaży nowej serii Vivo X100 na
Weibowkrótce po premierze. Chociaż nie podał konkretnych liczb, powiedział fanom, że Vivo X100 i Vivo X100 Pro sprzedają się dobrze. Nowa generacja podobno osiągnęła lepsze wyniki niż jej dwaj poprzednicy, Vivo X90 i Vivo X90 Proo 740%, czyli do tej pory sprzedała się 7,4 razy lepiej.
Są to tylko pierwsze wrażenia bezpośrednio po premierze i oczywiście zawsze należy na nie patrzeć z pewną dozą sceptycyzmu. W końcu producenci lubią ogłaszać nowe rekordy sprzedaży natychmiast po premierze, tak jak ostatnio zrobiło to Xiaomi po prezentacji Xiaomi 14 i Xiaomi 14 Pro. Ponad 700% wyższe wyniki sprzedaży są wyraźnym znakiem, że seria Vivo X100 wydaje się być dobrze przyjęta. Wysoki popyt powoduje podobno problemy z dostępnością i wydłuża czas oczekiwania.
Fani spoza Chin są przyzwyczajeni do czekania. Globalna premiera Vivo X100 i Vivo X100 Pro nie została jeszcze ogłoszona. Import z Chin jest możliwy, ale niekoniecznie jest idealnym rozwiązaniem ze względu na brak pasm LTE. Model Pro jest szczególnie ekscytujący ze swoim głównym aparatem z 1-calowym sensorem i 50 MP super teleobiektywem Zeiss APO w połączeniu z potężnym Dimensity 9300. A producent chce pójść o krok dalej w przyszłym roku z Vivo X100 Pro+ i Vivo X100 Ultra.