Flyer oferuje nowy rower elektryczny z nowoczesnymi komponentami i mocnym zawieszeniem do jazdy w wymagającym terenie
Rowerzyści szukający e-roweru do codziennych dojazdów do pracy są prawdopodobnie w złym miejscu z Uproc Evo:X New, chyba że bezpośrednia trasa prowadzi przez wymagający teren, a skoki są na porządku dziennym. Według producenta, Uproc Evo:X New to bezkompromisowe E-Enduro z silnikiem pośrednim Bosch, więc zainstalowano najnowszy silnik Bosch Performance Line CX o momencie obrotowym 85 Nm. Zainstalowano również zintegrowany z ramą akumulator PowerTube o pojemności 800 Wh. Zasięg można znacznie zwiększyć dzięki przedłużaczowi zasięgu Bosch PowerMore 250. Na pokładzie znajduje się moduł Smart System i, co jest absolutnym standardem w przypadku elektrycznych rowerów górskich, nie zainstalowano rozbudowanego wyświetlacza Kiox, a jedynie kontroler systemu i mini pilot.
Rower jest dostępny w dwóch wariantach modelowych: Uproc Evo:X New 4.10 i 8.50. Różnią się one zastosowanymi komponentami, takimi jak widelec, amortyzator i hamulce. Tańszy model wykorzystuje widelec amortyzowany RockShox Domain R o skoku 170 milimetrów, podczas gdy wersja Uproc Evo:X New 8.50 wykorzystuje Fox 38 Float Performance o skoku 180 milimetrów. Amortyzator pochodzi od SR Suntour lub Fox. Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano z 4 tłoczkami hamulcowymi i tarczami hamulcowymi o średnicy 220 i 203 milimetrów są zainstalowane w obu przypadkach, chociaż konkretny model różni się. Oba modele to rowery elektryczne typu mullet, co oznacza, że przednie koło ma 29 cali, a tylne 27,5 cala. Zainstalowany jest system przerzutek Shimano Deore lub SRAM GX Eagle z 12 biegami każdy.
Podana waga wynosi około 53 funtów (24 kg). Rower będzie dostępny od stycznia 2025 r., a zalecana cena detaliczna dla modelu 4.10 wynosi 8 799 USD.