Notebookcheck Logo

GTA 6: Były animator Rockstar Games wypowiada się na temat wydajności konsoli

Grand Theft Auto VI może działać w 30 FPS na konsolach (Źródło obrazu: Rockstar Games - edytowane)
Grand Theft Auto VI może działać w 30 FPS na konsolach (Źródło obrazu: Rockstar Games - edytowane)
Mike York, były animator Rockstar Games, wypowiedział się na temat tego, jak dobrze Grand Theft Auto 6 może działać na konsolach. Były animator nie spodziewa się, by GTA 6 działało w 60 FPS na konsolach obecnej generacji w momencie premiery.
Gaming Leaks / Rumors

Od czasu ujawnienia pierwszego zwiastuna, Rockstar nie zaoferował zbyt wielu informacji na temat Grand Theft Auto 6. Jednak brak oficjalnych informacji na temat GTA 6 nie powstrzymał fanów przed spekulacjami na temat tego, co przyniesie nadchodząca odsłona serii.

Jeśli chodzi o to, jak dobrze GTA Six może działać na konsolach, były animator Rockstar Games, Mike Yorkpodzielił się z nami swoimi oczekiwaniami. W wywiadzie dla Kiwi Talkz, który został już usunięty, York podzielił się informacją, że gra może nie osiągnąć 60 FPS na platformach innych niż PC w momencie premiery.

York uważa, że Rockstar Games zamierza zaoferować rozgrywkę w 30 FPS na konsolach obecnej generacji. Nie byłoby to zaskakujące, ponieważ w momencie premiery GTA 5 działało w 30 FPS na PS3 i Xbox 360. Rockstar Games przeniosło ją później na nowoczesne konsole, PS5 (Slim z Fortnite Cobalt Star Bundle, obecnie 374,99 USD w Best Buy) i Xbox Series X, na których gra może działać w 60 FPS.

Kolejną rzeczą, na którą należy zwrócić uwagę, jest to, że pierwszy zwiastun GTA 6 pokazał, jak dobra jest grafika gry. Uruchamianie tak intensywnego graficznie tytułu przy zablokowanych 30 FPS byłoby nadal wystarczające dla wielu graczy w momencie premiery. Oczywiście York nie wykluczył możliwości osiągnięcia 60 FPS przy pomocy AI upscale i technologii generowania klatek.

Były animator Rockstar Games dodaje, że nawet zmodernizowane PS5 Pro może nie być w stanie uruchomić GTA VI przy surowych 60 FPS. Warto jednak zauważyć, że York nie współpracował z Rockstar od czasu Red Dead Redemption 2 i Grand Theft Auto 5, i powiedział: "Nie wiem, co oni tam robią"

Jednak z własnego doświadczenia York uważa, że Rockstar Games może obecnie przykładać większą wagę do tego, aby GTA 6 działało "niesamowicie przy 30 FPS"

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2025 02 > GTA 6: Były animator Rockstar Games wypowiada się na temat wydajności konsoli
Abid Ahsan Shanto, 2025-02- 2 (Update: 2025-02- 2)