Gama Cybertruck z podwójnym silnikiem i automatycznym otwieraniem bagażnika są prezentowane w przeglądzie
Podczas gdy ekran systemu informacyjno-rozrywkowego w konsoli centralnej Cybertrucków w wersji Release Candidate do tej pory pokazywał jedynie procentowy stan naładowania baterii, zdjęcie kabiny z jednostki testowej dla mediów zmieniło je teraz w rzeczywiste pozostałe kilometry. Według teaserowego ujęcia MKBHD, Cybertruckowi pozostało 265 mil zasięgu, co jest zgodne z wcześniejszymi wynikami zasięg jednak z tego, co wydaje się być wskaźnikiem naładowania akumulatora wypełnionym w 90%.
MKBHD może być jednym z tych "wpływowych w branży", o których mówi się, że będą pierwszy w kolejce po dostawę Cybertrucka w dniu premiery 30 listopada. Alternatywnie, Tesla dała mu jednostkę testową, tak jak dostarczyła ją dlaTop Gearktóry dziś zapowiedział, że ich recenzja Cybertrucka ukaże się jutro, a nawet zdołał przyznać mu nagrodę "Disruptor of the Year" https://www.youtube.com/watch?v=L--P9RL7gNM przed premierą.
Szacunkowy zasięg Cybertrucka
W każdym razie wydaje się, że Tesla dotrzyma obietnicy 300-milowego zasięgu Cybertruck, którą ogłosiła w 2019 roku dla wersji dwusilnikowej klasy średniej. Biorąc pod uwagę, że to, co znajduje się na wyświetlaczu MKBHD Cybertruck, jest szacunkowym zasięgiem w czasie rzeczywistym, oficjalna liczba EPA może bardzo dobrze pasować do paradygmatu zasięgu 300 mil. Niestety, może to również oznaczać, że trójsilnikowa wersja Cybertruck Performance może być rzeczywiście nieobecna w momencie premiery, tak jak plotki.
Jeśli wyciekły dane 123 kWh Oznaczałoby to, że wskaźnik wydajności Cybertrucka wynosi około 41 kWh/100 mil, co jest odrobinę lepszym wynikiem niż w przypadku Rivian R1T lub Forda F-150 Lightning pod tym względem. Co więcej, jeśli cena dwusilnikowego Cybertrucka jest rzeczywiście ustalona na poziomie 59 900 USD, to Tesla pokona ich również kosztem 199 USD za milę zasięgu. To prawda, zużycie baterii Cybertrucka byłoby wówczas prawie dwukrotnie większe niż w przypadku Modelu 3, ale z drugiej strony jest to 4-tonowa ciężarówka.
Bagażnik Cybertrucka
Inną ciekawostką, którą można dostrzec na wyświetlaczu jednostki testowej Cybertruck, jest sterowanie zasilanym bagażnikiem z wnętrza kabiny.
Jeden z członków zespołu Tesli potwierdził niedawno, że bagażnik Cybertrucka będzie automatycznyzarówno przy otwieraniu, jak i zamykaniu, i wygląda na to, że mogli mieć rację.
Proszę kupić złącze ścienne Tesla 48A z 24-calowym kablem na Amazon