Garmin potwierdza błąd smartwatcha powodujący awarie tarczy zegarka
Według najnowszych raportów , wiele modeli smartwatchów Garmin ulega awariom związanym z tarczą zegarka. Deweloperzy od miesięcy zgłaszają problemy na dedykowanym forum firmy, dzieląc się szczegółami na temat problemów, z którymi borykają się ich klienci.
Błąd wydaje się występować podczas wywołań Storage.setValue() w celu zapisania danych, co czasami powoduje zawieszanie się niektórych tarcz zegarka i wyświetlanie logo Garmin Connect IQ. Najwyraźniej ponowne uruchomienie urządzenia do noszenia tymczasowo rozwiązuje problem, ale tarcza zegarka może przestać działać ponownie w dowolnym momencie. Można również spróbować użyć innej tarczy zegarka. Problem dotyczy wielu smartwatchy, w tym Venu 3, urządzeń z serii Fenix 6/7/8 i różnych modeli Forerunner, takich jak Forerunner 265(obecnie 349,99 USD w Amazon). Problem został powiązany z ostatnimi aktualizacjami, takimi jak wersja 20.26 dla Forerunner 965 i wersja 11.89 dla Fenix 8. To
W jednym z wątków na forum Garmin deweloper wyjaśnił, że zaobserwował co najmniej 400 000 awarii od końca sierpnia, co sugeruje, że duża liczba użytkowników doświadcza tego błędu. Przedstawiciele Garmin przyznali, że problem występuje i potwierdzili, że firma pracuje nad jego rozwiązaniem. Nie wiadomo jednak, kiedy może ono zostać wprowadzone.
Źródło(a)
Forum Garmin (1, 2), u/exalted_muse_bush via Reddit, Tech-Issues Today, Android Policja