Garmin rozwiązuje awarię Connect IQ dla Fenix 7 i Fenix 7 Pro poprzez nową aktualizację
Fenix 7 i Fenix 7 Pro (obecnie 649,99 USD na Amazon) są obecnie flagowymi smartwatchami Garmin ostatniej generacji. Niemniej jednak firma nadal wprowadza aktualizacje oprogramowania w stałym tempie. Dla przypomnienia, Oprogramowanie systemowe 19.38 pojawiło się na początku grudnia z pół tuzinem poprawek błędów.
Jednak Garmin pośrednio potwierdził włączenie nowego błędu, wprowadzając wersję beta 19.40 wkrótce potem. Teraz zawartość tej aktualizacji beta trafiła do stabilnej gałęzi oprogramowania Garmin za pośrednictwem oprogramowania systemowego 19.40. Mówi się, że aktualizacja naprawia błąd, który może powodować awarię aplikacji Connect IQ.
Niestety, nie jest jasne, w której wcześniejszej wersji błąd ten został wprowadzony. Proszę pamiętać, że może minąć trochę czasu, zanim Enduro 2, Fenix 7, Fenix 7 Pro, Marq 2 lub Tactix 7 powiadomi Cię, że oprogramowanie systemowe 19.41 jest dostępne do pobrania. W związku z tym można uruchomić jego instalację ręcznie, przechodząc do Ustawień, Systemu, Aktualizacji oprogramowania, a następnie wybierając opcję "Sprawdź aktualizacje".