Notebookcheck Logo

Geico obwinia możliwość naprawy Cybertruck za anulowanie ubezpieczenia, podczas gdy Progressive odmawia nowego ubezpieczenia

Cybertruck gigacasting jest trudny do naprawy (źródło zdjęcia: Munro Live)
Cybertruck gigacasting jest trudny do naprawy (źródło zdjęcia: Munro Live)
Gigacastowe połówki Cybertrucka, które zostały zaprojektowane tak, aby zgniatać się przy uderzeniu, mogą być przyczyną ostatnich kontrowersji ubezpieczeniowych Geico, podczas gdy właściciele otrzymują również odmowę ubezpieczenia od Progressive.
E-Mobility

Geico przedstawiło wyjaśnienie skargi właścicieli Cybertruck, że odmawia im ubezpieczenia ubezpieczenia odnowienia ubezpieczenia. Powołując się na wagę i koszty naprawy Cybertrucka, Geico twierdzi, że"niektórzy klienci mogli otrzymać powiadomienia, że ubezpieczenie PPA nie zostanie odnowione dla tego pojazdu"

Geico nadal oferuje jednak ubezpieczenie prywatnych samochodów osobowych (PPA) dla Cybertrucka, podczas gdy właściciele, którzy się nie kwalifikują, zawsze mogą skorzystać z polis dla pojazdów użytkowych.

GEICO oferuje ubezpieczenie dla Tesli Cybertruck w całym kraju... Ze względu na jego masę brutto i potencjalne wyzwania związane z dostępnością części dla warsztatów naprawczych, niektórzy klienci mogli otrzymać powiadomienia, że ubezpieczenie PPA nie zostanie odnowione dla tego pojazdu. Jednak polisy dla tego pojazdu zawsze były dostępne za pośrednictwem naszego działu ubezpieczeń komercyjnych, a teraz są również dostępne za pośrednictwem PPA. GEICO skontaktuje się ze wszystkimi klientami, którzy mogli otrzymać powiadomienie o nieodnowieniu.

Podczas gdy podawanie masy całkowitej pojazdu Cybertruck, która waha się od 4834 funtów (407 kg) do 4969 funtów (415 kg), jest nieco dziwne jako powód anulowania ubezpieczenia, wyzwania związane z naprawą nie są.

Geico powołuje się na brak dostępności części Cybertruck jako pretekst do anulowania odnowienia polisy, a doświadczenia gigantów wynajmu z ich flotą pojazdów elektrycznych wydają się potwierdzać jego obserwacje.

Hertz niedawno zainicjował wyprzedaż swojej floty Modelu 3 nie tylko dlatego, że kupił samochody w szczytowych cenach, ale także dlatego, że trudno było je szybko naprawić, a ich stawki ubezpieczeniowe sięgały zenitu.

Według firmy badawczej Gartnerdo czasu, gdy ceny pojazdów elektrycznych zrównają się z cenami samochodów napędzanych gazem, koszty ich napraw i składki ubezpieczeniowe gwałtownie wzrosną.

Do 2027 r. średni koszt poważnej naprawy powypadkowej nadwozia i akumulatora pojazdu elektrycznego wzrośnie o 30%. W rezultacie pojazdy, które ulegną kolizji, mogą być bardziej narażone na całkowite spisanie na straty, ponieważ naprawa może kosztować więcej niż ich wartość rezydualna. Podobnie, droższe naprawy powypadkowe mogą prowadzić do droższych składek ubezpieczeniowych lub nawet odmowy przez firmy ubezpieczeniowe objęcia ochroną ubezpieczeniową określonych modeli samochodów.

Oprócz braku części zamiennych w zwykłych warsztatach, niektóre z wysokich kosztów napraw pojazdów elektrycznych wynikają ze zwiększonego wykorzystania

gigacastingu podczas produkcji, w tym w przypadku Cybertrucka.

Jak wyjaśnia główny inżynier Tesli, Lars Moravy, na stronie 31:20 w poniższym filmie, przednia i tylna gigacastowa połówka Cybertrucka są używane jako puszki zgniatające ze strefami zgniotu strefami zgniotu wbudowanymi strefami zgniotu. Rozbicie gigacastowych połówek Cybertrucka w celu ochrony pasażerów podczas kolizji skutkuje jednak niezwykle wysokimi kosztami naprawy dla ubezpieczycieli.

W Wielkiej Brytanii firmy odmawiały ubezpieczenia lub nakładały bardzo wysokie składki na Model Y, ponieważ jego gigacastowy tył był bardzo kosztowny w naprawie kosztowny do naprawy lub wymiana po wypadku. Tesla musiała przeprojektować ten element i zaoferować gigacastową sekcję Modelu Y warsztatom naprawczym po kosztach wraz z samouczkami zastępczymi, aby złagodzić bunt ubezpieczycieli.

Coś podobnego może kryć się za twierdzeniami Geico dotyczącymi kosztów naprawy Cybertrucka jako powodu odmowy odnowienia ubezpieczenia. Wydaje się, że inni amerykańscy ubezpieczyciele również się zorientowali, o czym przekonał się jeden z potencjalnych klientów Progressive. Przychodząc z Geico, otrzymali https://www.reddit.com/r/CyberStuck/comments/1fzgzkj/not_only_geico_progressive_also_denying_coverage/#lightbox nowy list odrzucający polisę Cybertruck od Progressive.

Nawet jeśli Geico przyjmuje ubezpieczenie Cybertruck PPA, składki są raczej wygórowane, a jeden z właścicieli powiedział, że podano kwotę 3 185 USD za sześciomiesięczny okres ubezpieczenia.

Proszę kupić uniwersalną ładowarkę do pojazdów elektrycznych Tesla z podwójną wtyczką na Amazon

Źródło(a)

Please share our article, every link counts!
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2024 10 > Geico obwinia możliwość naprawy Cybertruck za anulowanie ubezpieczenia, podczas gdy Progressive odmawia nowego ubezpieczenia
Daniel Zlatev, 2024-10-10 (Update: 2024-10-10)