Notebookcheck Logo

Generowanie klatek AMD FSR 3 wkrótce w popularnej grze PlayStation Plus z poprawą liczby klatek na sekundę na PS5 i konsolach z serii Xbox

Ascendant Studios wkrótce zintegruje AMD FSR 3 w Immortals of Aveum. (Źródło obrazu: Ascendant Studios)
Ascendant Studios wkrótce zintegruje AMD FSR 3 w Immortals of Aveum. (Źródło obrazu: Ascendant Studios)
Generowanie klatek AMD FidelityFX Super Resolution 3 (FSR 3) powoli trafia do gier konsolowych. Po debiucie w grze Avatar: Frontiers of Pandora na konsolach, technologia ta zostanie wkrótce przeniesiona do wersji Immortals of Aveum na PlayStation 5 i Xbox Series X za pośrednictwem bezpłatnej aktualizacji.
AMD Gaming Console Software

Immortals of Aveum jest dostępne już od kilku miesięcy, ponieważ zostało wydane pod koniec sierpnia 2023 roku z mieszanymi recenzjami. Od tego czasu gra została dodana do usługi PlayStation Plus, której szczegóły omówiliśmy osobno. Teraz Ascendant Studios potwierdziło na Eurogamer że wszystkie konsolowe wersje Immortals of Aveum wkrótce otrzymają obsługę AMD FidelityFX Super Resolution 3 (FSR 3) w wersji 1.0.6.4.

Aktualizacja, która ma pojawić się w ciągu najbliższych kilku tygodni, sprawi, że Immortals of Aveum dołączy do Avatar: Frontiers of Pandora jako jedyna gra oferująca AMD FSR 3 na konsolach. Do tej pory Immortals of Aveum nie posiadało wysokiej jakości trybu wizualnego. Zamiast tego, gra we wszystkich przypadkach celowała w 60 FPS, co skutkowało licznymi problemami wizualnymi. W szczególności Digital Foundry zauważyło, że Immortals of Aveum jest zablokowane do rozdzielczości renderowania 720p zarówno na Xbox Series X, jak i PlayStation 5 (obecnie 499,99 USD na Amazon).

Niestety, dopiero okaże się, czy AMD FSR 3 może złagodzić tę niską rozdzielczość renderowania. Mając to na uwadze, technologia ta skutecznie podwaja liczbę klatek na sekundę poprzez generowanie klatek bez zwiększania opóźnień wejściowych. W związku z tym powinno być możliwe utrzymanie obecnej jakości wizualnej przy jednoczesnym zmniejszeniu ogólnego wykorzystania systemu. W związku z tym Ascendant Studios może wykorzystać AMD FSR 3 w innych obszarach. Wersja oprogramowania 1.0.6.4 wprowadzi również obsługę monitorów HDR i poprawi obsługę zmiennej liczby klatek na sekundę (VRR), łagodząc w ten sposób rozrywanie obrazu i maksymalizując płynność rozgrywki.

Źródło(a)

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2024 04 > Generowanie klatek AMD FSR 3 wkrótce w popularnej grze PlayStation Plus z poprawą liczby klatek na sekundę na PS5 i konsolach z serii Xbox
Alex Alderson, 2024-04- 4 (Update: 2024-08-15)